Φεύγει από το ΠΑΣΟΚ ο Βενιζέλος;..."Δεν με ρώτησε κανείς. Και να ήμουν στη Βουλή θα ψήφιζα όχι" (κόντρα στο κόμμα του δηλαδή)...

Σφοδρή σύγκρουση Βενιζέλου - Φώφης μετά τη χτεσινή άρνηση του να ακολουθήσει τη γραμμή του κόμματος και να ψηφίσει την τροπολογία του νόμου Παππά.

"Το κόμμα σας ψήφισε ναι" του επισήμανε ο Βασίλης Λυριτζής.

"ΕΓΩ δεν ψήφισα τίποτα" απάντησε ο Βενιζέλος και...


πρόσθεσε "δεν με ρώτησε κανείς για την απόφαση που πήραν".

Στην ερώτηση "Γι' αυτό δεν πήγατε στη Βουλή" η απάντηση ήταν: Και να ήμουν στη Βουλή, θα ψήφιζα όχι.

Όπως είπε είχε ζητήσει από τον γραμματέα της Δημοκρατικής Συμπαράταξης να συγκαλέσει την ΚΟ για να αποφασίσουν συλλογικά για την ψηφοφορία.

"ΕΓΩ είμαι θεματοφύλαξ της παράταξης και έχω την αξίωση να διαφυλαχθεί η συλλογικότητά μας", συμπλήρωσε.

Τώρα όμως που τον αγνόησαν, όπως ο ίδιος  λέει με τρόπο θεαματικό θα παραμείνει "θεματοφύλαξ";...
http://nonews-news.