Αυτιάς προς Γεωργιάδη: Εμένα, σαν πολίτη, με προσβάλεις...

Ξεπεσμός. 
Στην σημερινή του "επίθεση" κατά της κυβέρνησης και προσωπικά κατά του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, φαίνεται, πως, ξέφυγε από τα πολιτικά πλαίσια.  
"Δεν κάνει για αυτή την δουλειά ο Τσίπρας", "στις σκηνές με τον Ομπάμα, εγώ στον λόγο της ανδρικής μου τιμής, τον λυπήθηκα τον Τσίπρα. Ο ανθρωπος δυστυχώς κάτι έχει", "σηκωνόταν ο άνθρωπος να κάνει πρόποση, δεν καταλάβαινε και τον σηκώναν δύο" ,"εσυ τον είδες καλά τον κ. Τσίπρα?", "Μίλαγε Ελληνικά με αγγλική προφορά", κ. λπ. 
O Aυτιάς, τον "έκοψε" αμέσως. Και -όπως έπρεπε- του "τράβηξε το αυτί": Δεν το δέχομαι αυτό κ. Γεωργιάδη.
Εγώ...
αυτό το πράγμα για τον πρωθυπουργό μου δεν το δέχομαι. Ο πρωθυπουργός μας, όποιος κι αν είναι απάνω, είναι ο πρωθυπουργός της χώρας. Είναι η σημαία μου.
Δεν το δέχομαι. Εμενα, σαν πολίτη, με προσβάλει αυτό...
Να τον χαίρεται (κοτζάμ αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας) ο Κυριάκος Μητσοτάκης...
http://nonews-news.blogspot.gr/2016/11/blog-post_7736.html#more