Ο Τζιτζικώστας ενημερώνει ότι ακούει στο «Τζίτζι», αλλά τον λένε και «μπούλη»

Εξομολογήσεις... τρίτου τύπου
Βαθιά πολιτικά ζητήματα προέκυψαν από τη συνέντευξη του Απόστολου Τζιτζικώστα στα «Παραπολιτικά» και τη Σάσα Σταμάτη, με τον ίδιο να δηλώνει ότι το δεύτερό του όνομα έχει γίνει το «Τζίτζι».
«Μου αρέσει πολύ, γιατί το ακούω από µικρό παιδί. Τον πατέρα µου τον φώναζαν «Τζίτζι». Τα αδέλφια µου και εµένα οι φίλοι µάς φωνάζουν «Τζίτζι». Όταν µε πήρες τηλέφωνο πρώτη φορά και µου είπες «“Τζίτζι”, τι κάνεις;», πραγµατικά χάρηκα πολύ», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.
Δεν έμεινε όμως εκεί, αφού προχώρησε και σε εξομολογήσεις… τρίτου τύπου, αναφέροντας ότι «Το «μπούλης» το ακούω συχνά. Δεν είναι κακό να σε υποεκτιμούν. Αν κάποιοι θέλουν να με βλέπουν ως μπούλη ή ως έναν άνθρωπο που δεν έχει περάσει δυσκολίες, μάλλον θα πρέπει να δούνε την πορεία μου μέχρι σήμερα. Στη ζωή μου έχω μάθει να λέω και «όχι» όταν πρέπει να το πω και έχω αποδείξει ότι δεν φοβάμαι.
Γιατί, αν φοβόμουν και αν δεν ήξερα να πω «όχι», δεν θα έκανα ούτε αυτό που έκανα το 2014, όταν η ηγεσία της παράταξής μου εκείνη την εποχή μού έβαλε το δίλημμα «ή δήμαρχος Θεσσαλονίκης ή σπίτι σου», ούτε θα έκανα το βήμα πέρσι με την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας, χωρίς «δαχτυλίδια» ή χρίσματα από οποιοδήποτε σύστημα».