Ευάγγελος Αντώναρος:«Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι κτήμα κανενός»


«Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι κτήμα κανενός » ήταν η απάντηση που έδωσε ο Ευάγγελος Αντώναρος στις απειλές διαγραφής που διατυπώθηκαν τα τελευταία 24ωρα από στελέχη της Συγγρού  για την πρωτοβουλία των «5» βουλευτών της ΝΔ για κυβέρνηση συνεργασίας.
Ο κ. Αντώναρος μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM κλήθηκε να σχολιάσει όλη αυτη τη φημολογία , μετά την δημοσιοποίηση του κειμένου που συντάχθηκε από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ μεταξύ των οποίων ο ίδιος, ο Μ.Βαρβιτσιώτης, ο Αρ. Σπηλιωτόπουλος, ο Κ. Μητσοτάκης και ο Κ. Χατζηδάκης. Ο βουλευτής της ΝΔ χρησιμοποίησε πολύ σκληρή γλώσσα λέγοντας ότι «εγώ θα συνεχίσω να λέω τις απόψεις μου» ενώ αποκάλεσε
«μυαλά του χθες» όσους διακινούν σενάρια διαγραφής των «5» η μη συμμετοχής τους στα ψηφοδέλτια του κόμματος στις επόμενες εκλογές.
«Εγώ είμαι και θα είμαι στη μεγάλη παράταξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή»έκλεισε την τοποθέτηση του ο κ. Αντώναρος στέλνοντας ένας σαφές μήνυμα στον Αντώνη Σαμαρά και τους συνεργάτες του, αν και φρόντισε να τονίσει ότι όλα αυτα δεν αναφέρονται στην ηγετική ομάδα της Νεας Δημοκρατίας .
iefimerida.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια