1. Στην πρώτη σελίδα του φύλλου της 13ης Ιουλίου 2004 η «Καθημερινή» δημοσίευσε ένα φοβερό κείμενο με τίτλο«Πώς πλουτίσατε κ. Τσοχατζόπουλε» και με υπογραφή «Κ».
Στο κείμενο αυτό η «Κ»:
• Ισχυριζόταν ότι: «Προκάλεσε το πανελλήνιο ο κ. Τσοχατζόπουλος, θέλησε να δείξει σε όλους πόσο πλούσιος έγινε, επιβεβαιώνοντας κατά τρόπο εμφατικό εκείνους που προεκλογικά έλεγαν ότι ‘μακράν ο πλουσιότερος της πολιτικής είναι ο Άκης’».
• Διατύπωνε το αμείλικτο ερώτημα: «Και αν είναι έτσι, όπως ο ίδιος διαδηλώνει και δεν κρύβει πια, ευθέως τίθεται το ερώτημα: Πώς
πλουτίσατε κ. Τσοχατζόπουλε; Από τους προμηθευτές των Ενόπλων Δυνάμεων, από τις συμβάσεις που αφειδώς υπογράψατε, από το υστέρημα και τα χρήματα του ελληνικού λαού, για τα οποία δώσατε όρκους τιμής και προστασίας;».
• Απαιτούσε: «Οφείλει μια εξήγηση ο κ. Τσοχατζόπουλος, όπως οφείλει και το κόμμα του, που τόσα χρόνια τον εμπιστεύτηκε. Οφείλουν εξήγηση οι ηγήτορες του εκσυγχρονισμού, ο κ. Σημίτης και τόσοι άλλοι, που δημιούργησαν συνθήκες λεηλασίας του πλούτου της χώρας και τώρα σιωπούν αναπαυόμενοι».
2. Σήμερα «το πανελλήνιο» δεν δικαιούται να ρωτήσει;
• Ο κ. Τσοχαζόπουλος, «το κόμμα του», «οι ηγήτορες του εκσυγχρονισμού», «ο κ. Σημίτης», οι «τόσοι άλλοι» «σύντροφοι» του κ. Τσοχατζόπουλου (μεταξύ των οποίων και εκείνοι που σήμερα «θλίβονται», «εκπλήσσονται», «παθαίνουν σοκ» ή «εξοργίζονται» με τον κ. Μαντέλη) δεν αισθάνθηκαν ποτέ, όλα αυτά τα χρόνια, την υποχρέωση προς τον ελληνικό λαό να δώσουν τις εξηγήσεις που όφειλαν;
• Αν δεν τις έδωσαν, γιατί η «Κ» δεν επανήλθε;
• Πώς εξηγείται η επί τόσα χρόνια σιωπή των ΜΜΕ (με τους γνωστούς αμείλικτους «εισαγγελείς» των τηλεοπτικών παραθύρων και των δημοσιογραφικών σελίδων) μπροστά σε τέτοια φοβερά ερωτήματα;
3. Και ένα ερώτημα για τους γνώστες της πολιτικής/δημοσιογραφικής ζωής στις προηγμένες χώρες: Θα μπορούσε, σε οποιαδήποτε από τις χώρες αυτές, ένα τέτοιο κείμενο, υπογραφόμενο από μια εφημερίδα της εγκυρότητας της «Κ», να μην έχει καμία συνέχεια;
(αναρτήθηκε στους ΑΝΤΙΛΟΓΟΥΣ στις 8.6.2010)
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου