Αν η Ελλάδα έπρεπε να ασχολείται σοβαρά με ένα πράγμα, αυτό θα ήταν η παιδεία. Αυτό θα περίμενε τουλάχιστον κάποιος από μία χώρα με τέτοια ιστορία. Και όμως... Ο νεοέλληνας δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία του. Οι κυβερνήσεις του είναι ανίκανες να πλησιάσουν ένα έστω σοβαρό επίπεδο.
Ακούμε από την περασμένη βδομάδα ότι θα γίνει επιτέλους, μετά από την διαβούλευση του καλοκαιριού (μην φοβάστε, δεν χάσανε τα μπάνια τους), η κατάθεση του Νομοσχεδίου στην Βουλή. Περιμένουμε μέρα με την μέρα, ενώ διαρρέουν φήμες ότι μπήκε το τάδε μάθημα, βγήκε το τάδε μάθημα, δεν χρειάζεται το άλλο μάθημα...
Κορυφαίο γεγονός, η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν το όλο θέμα.
Για παράδειγμα, η πληροφορική την περασμένη βδομάδα δεν υπήρχε στο νομοσχέδιο. Ξαφνικά λένε ότι θα μπει στην Β' Λυκείου. Μετά λένε ότι θα μπει σε όλες τις τάξεις, και θα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα... ενώ καταλήγουν με "επικοινωνίες" από τον υφυπουργό παιδείας ότι θα είναι μεν 1 έως 2 ώρες την εβδομάδα, αλλά δεν θα εξετάζεται πανελλαδικά.... ΠΟΙΟ; Το μάθημα της πληροφορικής!
Είμαστε σοβαροί; Βάζουμε και βγάζουμε μαθήματα χωρίς καμία μελέτη; Τι σοβαρότητα μπορεί να έχει η πρόχειρη προσθήκη του σημαντικότερου για πολλούς μαθήματος ενός σύγχρονου συστήματος παιδείας;
Το αστείο είναι ότι πολλοί νομίζουν πως πληροφορική είναι να ξέρεις να χρησιμοποιείς το Word για να γράψεις ένα έγγραφο ή να "μπαίνεις" στο Ίντερνετ, που είναι το facebook και το twitter, άντε και κάνα blog! Που είναι η σοβαρότητα; Ποιοί θα κάνουν τα μαθήματα; Με τι γνώσεις και τι θα μεταλαμπαδεύσουν στα παιδιά; Πως λέτε "μπήκε" και περιμένετε να δούμε τις λεπτομέρειες μετά;
Υπάρχει ίσως μια ανακούφιση στους καθηγητές της πληροφορικής, αλλά για μένα θα είναι υποκριτική και συντεχνιακή αν δεν συνοδεύεται από σοβαρή κριτική προς τις πρακτικές αυτές του υπουργείου παιδείας.
Οψόμεθα...
http://vaspersview.blogspot.gr/2013/08/blog-post_28.html
Ακούμε από την περασμένη βδομάδα ότι θα γίνει επιτέλους, μετά από την διαβούλευση του καλοκαιριού (μην φοβάστε, δεν χάσανε τα μπάνια τους), η κατάθεση του Νομοσχεδίου στην Βουλή. Περιμένουμε μέρα με την μέρα, ενώ διαρρέουν φήμες ότι μπήκε το τάδε μάθημα, βγήκε το τάδε μάθημα, δεν χρειάζεται το άλλο μάθημα...
Κορυφαίο γεγονός, η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν το όλο θέμα.
Για παράδειγμα, η πληροφορική την περασμένη βδομάδα δεν υπήρχε στο νομοσχέδιο. Ξαφνικά λένε ότι θα μπει στην Β' Λυκείου. Μετά λένε ότι θα μπει σε όλες τις τάξεις, και θα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα... ενώ καταλήγουν με "επικοινωνίες" από τον υφυπουργό παιδείας ότι θα είναι μεν 1 έως 2 ώρες την εβδομάδα, αλλά δεν θα εξετάζεται πανελλαδικά.... ΠΟΙΟ; Το μάθημα της πληροφορικής!
Είμαστε σοβαροί; Βάζουμε και βγάζουμε μαθήματα χωρίς καμία μελέτη; Τι σοβαρότητα μπορεί να έχει η πρόχειρη προσθήκη του σημαντικότερου για πολλούς μαθήματος ενός σύγχρονου συστήματος παιδείας;
Το αστείο είναι ότι πολλοί νομίζουν πως πληροφορική είναι να ξέρεις να χρησιμοποιείς το Word για να γράψεις ένα έγγραφο ή να "μπαίνεις" στο Ίντερνετ, που είναι το facebook και το twitter, άντε και κάνα blog! Που είναι η σοβαρότητα; Ποιοί θα κάνουν τα μαθήματα; Με τι γνώσεις και τι θα μεταλαμπαδεύσουν στα παιδιά; Πως λέτε "μπήκε" και περιμένετε να δούμε τις λεπτομέρειες μετά;
Υπάρχει ίσως μια ανακούφιση στους καθηγητές της πληροφορικής, αλλά για μένα θα είναι υποκριτική και συντεχνιακή αν δεν συνοδεύεται από σοβαρή κριτική προς τις πρακτικές αυτές του υπουργείου παιδείας.
Οψόμεθα...
http://vaspersview.blogspot.gr/2013/08/blog-post_28.html
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου