3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ελαιοτεχνία: Εξαγωγές ελαιολάδου
8 - 9 Μαρτίου 2014, στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο, Ελληνικό-Αθήνα
Στις δύσκολες μέρες που ζούμε από οικονομικής πλευράς, δημιουργούμε μια εκδήλωση με “τάση φυγής προς τα μπρος”, μια εκδήλωση με πολλές προτάσεις για αύξηση των εξαγωγών, για νέες ιδέες. Το συνέδριο“ Εξαγωγές ελαιολάδου, η πρόκληση του ελληνικού ελαιολάδου” ήρθε να καλύψει το κενό της ενημέρωσης για αυτόν τον κλάδο και να τονίσει θέματα όπως προετοιμασία εταιρείας και προϊόντος για μια επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, τιμολόγηση προϊόντος, inco terms διασφάλιση πληρωμής, κατοχύρωση εμπορικού σήματος, μεταφορές εξαγωγικών προϊόντων, προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη & ανταγωνιστική εξαγωγική δραστηριότητα, διαδικαστικά δασμολογικά Κίνας – Ρωσίας, διαδικαστικά δασμολογικά Αμερικής, ασφάλιση εξαγωγικών κινδύνων, χρηματοδότηση εξαγωγών, η μεσογειακή διατροφή
ισχυρό εργαλείο για την προβολή ελληνικού ελαιόλαδου, export branding: κατακτήστε τις διεθνείς αγορές με “όπλο” την εικόνα, πολυπολιτισμικό marketing, συσκευασία του ελαιολάδου ως συντελεστής προώθησης των εξαγωγών, ιδιαίτερες απαιτήσεις εργαστηριακών αναλύσεων ανά εξαγωγικό στόχο, ποιότητα ελαιολάδου κριτήριο για καλύτερες εξαγωγές, κ.ά.
Δηλώστε συμμετοχή για να ενημερωθείτε από ειδικούς με προτάσεις, ιδέες, προοπτικές για αύξηση των εξαγωγών σας. Το συνέδριο απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία, παραγωγό, τυποποιητή, έμπορο ελαιολάδου. Μέσα από αυτό θα ανοίξει μια καινούργια προοπτική και για την δική σας εταιρεία. Θα ακούσετε νέες προτάσεις για άμεση εφαρμογή στην δική σας επιχείρηση.
Ο διαγωνισμός 6ο ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2014 έχει δύο σκέλη.
https://www.facebook.com/GoldAristion
Το πρώτο σκέλος είναι ο διαγωνισμός Ποιότητας Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου (Ισχυρής, Μέτριας και Ελαφράς έντασης Φρουτώδους), το δεύτερο σκέλος είναι για την ανάδειξη της καλύτερης Συσκευασίας Τυποποιημένου Ελαιολάδου (Περιέκτης, Καινοτομία, Συνολική Εικόνα, Ετικέτα).
Το πρώτο σκέλος είναι ο διαγωνισμός Ποιότητας Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου (Ισχυρής, Μέτριας και Ελαφράς έντασης Φρουτώδους), το δεύτερο σκέλος είναι για την ανάδειξη της καλύτερης Συσκευασίας Τυποποιημένου Ελαιολάδου (Περιέκτης, Καινοτομία, Συνολική Εικόνα, Ετικέτα).
Για περισσότερες πληροφορίες:
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου