Φεύγεις Ξανά ( τραγούδι)

Τίτλος: Φεύγεις Ξανά
Μουσική: Κωνσταντίνος Κάλλιας
Στίχοι: Δημήτρης Δημητριάδης
Ερμηνεία: Νικολέτα









ήρθες σαν όνειρο κρυφά
μα δεν σε νοιάζει
σαν μιαν αχτίδα, σαν τη φωτιά
που με τρομάζει
έφυγες νύχτα ξαφνικά
και μου αφήνεις μοναξιά


φεύγεις ξανά και πως ν' αντέξω
τα πρωινά
κάποιες στιγμές μου λες θα ζούνε
σαν μυστικά
φεύγεις ξανά και μου αφήνεις
πάθη φιλιά
ούτε ρωτάς τι θ' απογίνω
στη μοναξιά
να μείνεις έστω μια βραδιά
φεύγεις φεγγάρια μακριά


δεν έχει λόγο η βραδιά
μα δε χαράζει
και μια ελπίδα απ' τα παλιά
να με φωνάζει
ζωής αγάπη μια φορά
πάλι τη νύχτα θα ζητά


φεύγεις ξανά και πως ν' αντέξω
τα πρωινά
κάποιες στιγμές μου λες θα ζούνε
σαν μυστικά
φεύγεις ξανά και μου αφήνεις
πάθη φιλιά
ούτε ρωτάς τι θ' απογίνω
στη μοναξιά

σκέψεις κρυφές θα ταξιδεύουν
για συντροφιά
φεύγεις και πας
στα ξένα που μεθάς
να μείνεις πίσω δε ζητάς
φεύγεις κρυφά
κι αφήνεις δειλινά
φεύγεις φεγγάρια μακριά

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια