Λένε – κι άμα θέλουμε το πιστεύουμε – πως ο Αβραμόπουλος πήγε στην Καλαμάτα, για να εκπροσωπήσει την κυβέρνηση, στο εορτασμό της πολιούχου της πόλης, Παναγίας της Υπαπαντής, μόνος του, χωρίς συνοδεία.
Κάπου στο δρόμο, δεν…
μας διευκρίνισαν αν ήταν πριν ή μετά την Τσακώνα , ο Μήτσος σταμάτησε για να βάλει βενζίνη.
Ο πρατηριούχος τον αναγνώρισε – εύκολο είναι να κρυφτείς με τέτοια φάτσα; - και αυθορμήτως του βγήκε η ερώτηση «εσείς κύριε υπουργέ;».
Αλλά πέραν της εκπλήξεως, υπήρξε και ένα άλλο σημαντικό γεγονός, που αποκαλύπτει το Newpost.
Ο Βενζινάς, ρώτησε τον Αβραμόπουλο, αν θέλει απόδειξη και εκείνος του απάντησε «ναι»! Αλίμονο κοτζάμ υπουργός Άμυνας, να μην είναι νομιμόφρων. Άσε δε, που θα πάρει τα χρήματα πίσω από την υπηρεσία, γιατί ήταν σε αποστολή του κράτους.
Μετά ταύτα, ο Μήτσος, χάρισε ένα από εκείνα τα γοητευτικά χαμόγελά του στον βενζινά και συνέχισε τον δρόμο προς την Καλαμάτα, όπου σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από τα πλήθη.
Και ζήσαν αυτοί – που τα γράφουν – καλά. Kι εμεις, που τα διαβάζουμε – τι να κάνουμε – καλύτερα…
Κάπου στο δρόμο, δεν…
μας διευκρίνισαν αν ήταν πριν ή μετά την Τσακώνα , ο Μήτσος σταμάτησε για να βάλει βενζίνη.
Ο πρατηριούχος τον αναγνώρισε – εύκολο είναι να κρυφτείς με τέτοια φάτσα; - και αυθορμήτως του βγήκε η ερώτηση «εσείς κύριε υπουργέ;».
Αλλά πέραν της εκπλήξεως, υπήρξε και ένα άλλο σημαντικό γεγονός, που αποκαλύπτει το Newpost.
Ο Βενζινάς, ρώτησε τον Αβραμόπουλο, αν θέλει απόδειξη και εκείνος του απάντησε «ναι»! Αλίμονο κοτζάμ υπουργός Άμυνας, να μην είναι νομιμόφρων. Άσε δε, που θα πάρει τα χρήματα πίσω από την υπηρεσία, γιατί ήταν σε αποστολή του κράτους.
Μετά ταύτα, ο Μήτσος, χάρισε ένα από εκείνα τα γοητευτικά χαμόγελά του στον βενζινά και συνέχισε τον δρόμο προς την Καλαμάτα, όπου σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από τα πλήθη.
Και ζήσαν αυτοί – που τα γράφουν – καλά. Kι εμεις, που τα διαβάζουμε – τι να κάνουμε – καλύτερα…
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου