Επιστολή Ελευθέριου Ρήνου για την μήνυση κατά της Ζούγκλα - Ζητάει να συμπεριληφθεί κι αυτός

Αγαπητή κα Βίκυ Χαραλάμπους,

διάβασα με πολύ προσοχή ότι θα κάνετε μήνυση κατά της Ζούγκλας και του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.

Θα ήθελα να προσέξετε ιδιαίτερα, γιατί το αδίκημα της δυσφήμισης διώκεται μόνο κατ' έγκληση. Δηλαδή αν εγώ πω το Μάκη "απατεώνα", δεν έχετε δικαίωμα να μου κάνετε μήνυση εσείς ως "θιγόμενη", παρά μόνο ο Μάκης που θίγεται άμεσα. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της Ζούγκλας.

Σας παρακαλώ να συμπεριλάβετε και εμένα στη μήνυση σας, μια που θα επισκεφθώ στις επόμενες ημέρες τον εισαγγελέα για να καταθέσω το πολυσέλιδο υπόμνημα μου για τα ομόλογα του Stephen Louis Wozny και το οποίο σας αναφέρει και εσάς.

Σας ενημερώνω ότι στο υπόμνημα μου περιλαμβάνονται 3 επιστολές από το γραφείο του Υπουργείου Οικονομικών της Αμερικής και μια από την Παγκόσμια Τράπεζα, που αποδεικνύουν τα λεγόμενα μου πέραν κάθε αμφιβολίας και δεν έχουν δει ακόμη το φως της δημοσιότητας.

Τέλος, εκμεταλλευόμενος αυτή την επικοινωνία, σας προωθώ ένα έγγραφο που σύμφωνα με έγγραφες μαρτυρίες έχει διαμοιραστεί στα Groups του Facebook υπέρ Σώρρα, στα οποία είστε μέλος.

Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν το έγγραφα αυτό είναι γνήσιο, κατά τη γνώμη σας.

Με εκτίμηση,
Δρ Ελευθέριος Ρήνος
Ιατρός

ΥΓ Είναι καλό να ενημερώσετε κάποιους ότι ο τίτλος του "Member of the American College of Surgeon" σε έγγραφα προς την πολιτεία της Νέας Υόρκης, καλύτερα να επιβεβαιώνεται...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια