Η βέβαια καταψήφιση ΔΗΜΑ, φέρνει Οικονόμου και Μάρκου μακριά από το ΝΑΙ στον πρόεδρο

Η εικόνα της μη εκλογής του Σταύρου Δήμα, που δημιουργήθηκε από τις πρώτες ώρες της ανακοίνωσης του ονόματος του, δημιουργεί κλίμα "ΟΧΙ", "ΔΕΝ ΞΕΡΩ" και στους ανεξάρτητους βουλευτές που παλιότερα είχαν δηλώσει ότι θα στήριζαν Πρόεδρο σε αυτή την Βουλή.

Έτσι ο ανεξάρτητος βουλευτής, Βασίλης Οικονόμου, μιλώντας σήμερα το πρωί στον Ant1, είπε ότι κακώς τον υπολογίζουν στα ΝΑΙ, και είναι πολύ επιφυλακτικός γιατί η επιλογή του Σταύρου Δήμα είναι καθαρά κομματική. Βέβαια συνάρτησε την τελική επιλογή του, από τα μέτρα που θα πρέπει να παρθούν από την κυβέρνηση μέτρα που θα γίνουν μάλλον γνωστά στις 18-19 Δεκεμβρίου (στην σύνοδο κορυφής της Ε.Ε.), άρα άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο στην πρώτη ψηφοφορία να ψηφίσει ΠΑΡΩΝ. Μετά βέβαια, θα αποφασίσει!

Αλλά και η ανεξάρτητη βουλευτή, Κατερίνα Μάρκου, με δήλωση-αίνιγμα στο twitter, δήλωσε πως δεν θα ψήφιζε "κομματικό" Πρόεδρο, ενώ μετά και την υπερψήφιση του προϋπολογισμού την θεωρούσαν ότι θα είναι στα σίγουρα ΝΑΙ!
Η μονη δηλωση που εχω κανει, ειναι πως, θα ψηφίσω ενδεχομένως πολιτικο πρόσωπο κ οχι κομματικο. Ήμουν σαφή, δεν υπάρχει χωρος παρερμηνειας.



Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2014/12/blog-post_841.html#ixzz3LXQZxjeo

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια