Σάκης Δημούτσης : Ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για το Δήμο Σουφλίου

Στη  Δέλτα τηλεόραση και στο βραδινό Δελτίο Ειδήσεων ανακοίνωσε και επίσημα την υποψηφιότητά του για τον νέο Καλλικρατικό Δήμο Σουφλίου, ο  κύριος Σάκης Δημούτσης από το Τυχερό .
Έχουμε αργήσει να μιλήσουμε για τον Καλλικράτη είπε ο κύριος Δημούτσης , μόνο πισωγυρίσματα , παλιοί δήμαρχοι που θέλουν ξανά να διεκδικήσουν και καμία άλλη υποψηφιότητα δεν έχει βγει στο προσκήνιο εκτός από τη δική μου .
Δεν πρέπει αυτές οι εκλογές να είναι ίδιες με τις προηγούμενες , τα πράγματα έχουν αλλάξει , με πολλά προβλήματα οικονομικά , αγροτικά , τουρισμού κτλ .
Δεν υπάρχει ακόμα μια νέα πρόταση προς τους πολίτες και γιαυτό πιστεύω ότι πρέπει να ανοίξουμε όλοι τα χαρτιά μας .
Δηλώνω παρόν και ευελπιστώ να συγκεντρώσω δίπλα μου κόσμο επαγγελματίες αγρότες κτλ , ανθρώπους με τους ίδιους προβληματισμούς και ανησυχίες με εμένα .
Έχω καταθέσει το βιογραφικό μου στη Νέα Δημοκρατία
αλλά δεν θέλω χρίσμα , θέλω ηθική στήριξη δηλαδή να ενθαρρύνει ανθρώπους σαν και εμάς μου είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες να ασχοληθούμε με την τοπική αυτοδιοίκηση , γιατί εμείς δεν είμαστε επαγγελματίες πολιτικοί . Μέχρι αύριο δεν θα έχω ολοκληρωμένο ψηφοδέλτιο αλλά υπάρχει ο βασικός πυρήνας και επιδιώκω να υπάρχουν άνθρωποι που θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιο και από τους τρεις Δήμους . 
 Μέχρι τα  μέσα του Σεπτέμβρη  πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος να σας ανακοινώσω ολοκληρωμένο το συνδυασμό με το όνομά του και τους υποψηφίους του είπε κλείνοντας ο κύριος Δημούτσης .

Δέλτα tv
souflievros.blogspot.com
φωτο: gatzios.blogspot.com 


Δημοσίευση σχολίου

5 Σχόλια

  1. πως πηγαν τα καλλιστεία στο Τυχερό;
    μεγάλο γεγονός
    που θα φθασουμε ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. που πας ξυπολητος στα αγκαθια σακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΟΥΦΛΙΟΥ ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑΝ ΠΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου