Το Success Story που πρέπει όλοι να διαβάσουν...

Πηγή: Το Ημερολόγιο του ανέργου

Από αύριο σταματάω να πληρώνω.

Δεν θα το κάνω για να διαμαρτυρηθώ, το κάνω γιατί δεν έχω άλλες δυνατότητες.

Πριν από 18 μήνες έχασα την δουλειά μου και χρησιμοποιώντας το επίδομα ανεργίας και τα μετρητά της αποζημίωσης, συνεπέστατα πλήρωνα όλες τις υποχρεώσεις μου. Πλήρωσα τον φόρο εισοδήματος, τα χαράτσια στη ΔΕΗ, κι αμέσως μόλις τελείωσε το επίδομα άνοιξα ένα επιτήδευμα για να μπορώ να δουλέψω σαν ελεύθερος επαγγελματίας. Συνέχισα σπαταλώντας τα τελευταία μου λεφτά για να πληρώνω κάθε δίμηνο ΟΑΕΕ και να συνεχίζω να εξοφλώ το χαράτσι, μια και φόρο εισοδήματος πλέον δεν είχα.

Έδωσα και τα τελευταία μου λεφτά στον βωμό της νομιμότητας και τώρα έμεινα, άφραγκος, άνεργος και απελπισμένος.

Από αύριο, λοιπόν, σταματάω να πληρώνω οτιδήποτε.

Με ό,τι μου έχει απομείνει θα προσπαθήσω να επιβιώσω - και ίσως τα καταφέρω.

M.P , 39 χρ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια