Ο ταξίαρχος που έριξε τα κάγκελα στην παρέλαση

Ένας ταξίαρχος της ΕΛ.ΑΣ έριξε τα… κάγκελα και έσπασε τα δεσμά της «αποστειρωμένης» μαθητικής παρέλασης στην Πάτρα.
Λαός και… επίσημοι έγιναν ένα χωρίς ούτε ένα γιουχάισμα. Πήρε το ρίσκο και ήταν διατεθειμένος να παραιτηθεί αν κάτι πήγαινε στραβά. Δεν πήγε όμως, και νιώθει μια αγαλλίαση που δε πληρώνεται με τίποτα.
Ο αστυνομικός διευθυντής Αχαΐας, Ιωάννης Σεϊντής άφησε εμβρόντητους τους συναδέλφους του και τους πολίτες της Πάτρας, όταν έδωσε διαταγή να ανοίξουν τα κιγκλιδώματα και οι γονείς να περάσουν μπροστά από αυτά για να δουν τα παιδιά τους.
Η ενέργειά του έχει τύχη θετικής ανταπόκρισης στην αχαϊκή πρωτεύουσα και όχι μόνο, εκτός από το υπουργείο Δημόσιας τάξης και το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., στελέχη των οποίων, μουδιασμένα ίσως και αιφνιδιασμένα, δεν επικοινώνησαν μαζί του για να εκφράσουν την ευαρέσκεια ή δυσαρέσκεια για την κίνησή του.
«Το επεξεργαζόμουν μέρες στο μυαλό μου. Δεν μπορούσα να βλέπω παιδιά και γονείς πίσω από κάγκελα. Δεν θα μου άρεσε να ακούσω την επόμενη ημέρα για σιδηρόφρακτη παρέλαση, ότι καλύτερα να είναι να σταματήσουν οι παρελάσεις και άλλα τέτοια. Αποφάσισα να ρισκάρω αναλαμβάνοντας όλες τις συνέπειες της απόφασής μου», λέει ο ταξίαρχος Σεϊντής.
«Είχα πάρει την απόφασή μου. Τους είπα ότι εγώ είμαι μπροστά, μη φοβούνται, αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη ότι κι αν συμβεί. Ο αξιωματικός πρέπει να διαβλέπει, να εκτιμά, να προβλέπει και να ρισκάρει με ασφάλεια. Ήμουν έτοιμος για όλα, ακόμη και να παραιτηθώ αν κάτι πήγαινε στραβά. Θα είχα κάνει λάθος. Θα είχα πάρει λάθος απόφαση. Την ίδια απόφαση όμως θα έπαιρνα όσες φορές κι αν έπρεπε να επιλέξω ανεξάρτητα από το γεγονός ότι τώρα ξέρω το θετικό αποτέλεσμά της», δηλώνει εμφατικά ο ταξίαρχος.
enikos.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια