Άνοιγμα Γιαταγάνα στον ΣΥΡΙΖΑ. «Οι απόψεις μου είναι κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ.»

«Δεν έχω κάνει συμφωνία με κόμματα. Αν θα είμαι, θα το δούμε, αλλά θέλω να είμαι. Οι απόψεις μου είναι κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ. Αν θα γίνω δεκτή στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν το έχω διαπραγματευτεί και δεν έχω συζητήσει ακόμη. Έχω μιλήσει με τον κ. Τσίπρα, αλλά δεν έχω κά
νει συζήτηση με το κόμμα. Θα κάνω το καθήκον μου» δήλωσε η Χρυσούλα Γιαταγάνα μιλώντας στον Βήμα FM.

«Ο κ. Σαμαράς είναι του ιδίου κόμματος και των ιδίων απόψεων με την κυρία Μέρκελ. Είναι αυτοκράτειρα και κανονίζει τα πάντα, δεν είναι καν πρωθυπουργός της χώρας της. Αυτό κάνει ουσιαστικά. Όλη την Ελλάδα σέρνει αυτή τη στιγμή στο άρμα της και βλέπουμε ότι ενώ τον αγαπά, τον χαϊδεύει και του χτυπάει την πλάτη, του βάζει συνέχεια το μαχαίρι στο λαιμό. Επειδή ακριβώς είναι διαφορετικός ο ΣΥΡΙΖΑ, έχει τη δυνατότητα να πατήσει πόδι. Το να λέμε “ναι σε όλα” και αυτοί να λένε “θέλω κι άλλα”, ο λαός πεθαίνει» σημείωσε. 

tvxs.gr

Να θυμήσουμε και την πέτρα του σκανδάλου για την αποχώρηση της Γιαταγάνα από τους ΑΝΕΛ:
Αιχμές Γιαταγάνα κατά Κουίκ, καθώς και το σχόλιο μας που συνόδευε το άρθρο και ήταν πριν τις ευρωεκλογές:"Γνωστή η αντιπαλότητα Κουικ-Γιαταγάνας για τα θέματα Θράκης.
Η ατζέντα Κουικ είναι ακροδεξιά.Υπάρχει ένας πόλεμος στους ΑΝΕΛ για θέματα στρατηγικής του κόμματος.Όσο υπάρχει η ΧΑ οι ΑΝΕΛ δεν θα πάρουν ψήφο από τους ακροδεξιούς και όσο συνεχίζουν να επιμένουν με ρητορική Κουίκ θα χάνουν και από τους μετριοπαθείς.
Επιμένουμε ότι πρέπει να χτυπήσουν τους λεγόμενους καραμανλικους και εκεί πρέπει να είναι η αιχμή της στρατηγικής τους.Ο Καραμανλής έχει απομονωθεί,κλέψτε όλους τους ψηφοφόρους του"

Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2014/11/blog-post_402.html#ixzz3JgcY5g47

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια