Μεταφέρει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος
Πλημύρισε πριν λίγες μέρες η διεθνής όπως και η ελληνική «μπλογκόσφαιρα» και μαζί όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ΜΜΕ με την είδηση ότι το ζεύγος Chan-Zuckerman στη διάρκεια της ζωής του θα «δωρήσει» το 99% των μετοχών του στο facebook (περίπου 45 δισεκατομμύρια δολάρια σε τρέχουσα αποτίμηση) για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Μερικά δείγματα της είδησης με θετικές και αρνητικές αντιδράσεις εδώ
Στην αρθρογραφία θετικών και αρνητικών σχολίων έρχεται να προστεθεί και η άποψη της κ Emily Baselt Steiger που δραστηριοιείται στον τομέα εξεύρεσης πόρων για φιλανθρωπικούς σκοπούς και παροχής τεχνογνωσίας σε κοινωφελή μη-κερδοσκοπικά ιδρύματα (non-profit) η οποία σε πρόσφατο άρθρο της (που αξίζει να το διαβάσετε) για την πρωτοβουλία-ανακοίνωση του ζεύγους Chan-Zuckerberg γράφει ότι αποτελεί εργαλείο μάρκετινγκ και όχι φιλανθρωπική οργάνωση: