Μα τόσο μ@λ@κας!...

Μα τόσο πολύ!Επί δέκα ολόκληρα λεπτά τον ρωτάγανε αν είδε τις φωτογραφίες - όπως ισχυρίστηκε στη Βουλή- και κείνος απαντούσε "Μα είναι κακό να έχει κάνει αυτές τις συναντήσεις ο κύριος Τσίπρας;"
Ρε άνθρωπε είδες τις φωτογραφίες (επέμεναν οι Οικονομέας και Καμπουράκης αλλά και...

ο Σκουρλέτης).
Εκεί αυτός. "Κακό είναι;"
Τόσο μ@λ@κας και ξεφτίλας...
http://nonews-news.blogspot.gr/2014/12/blog-post_227.html#more

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια