Μα τόσο πολύ!Επί δέκα ολόκληρα λεπτά τον ρωτάγανε αν είδε τις φωτογραφίες - όπως ισχυρίστηκε στη Βουλή- και κείνος απαντούσε "Μα είναι κακό να έχει κάνει αυτές τις συναντήσεις ο κύριος Τσίπρας;"
Ρε άνθρωπε είδες τις φωτογραφίες (επέμεναν οι Οικονομέας και Καμπουράκης αλλά και...
ο Σκουρλέτης).
Εκεί αυτός. "Κακό είναι;"
Τόσο μ@λ@κας και ξεφτίλας...
http://nonews-news.blogspot.gr/2014/12/blog-post_227.html#more
Ρε άνθρωπε είδες τις φωτογραφίες (επέμεναν οι Οικονομέας και Καμπουράκης αλλά και...
ο Σκουρλέτης).
Εκεί αυτός. "Κακό είναι;"
Τόσο μ@λ@κας και ξεφτίλας...
http://nonews-news.blogspot.gr/2014/12/blog-post_227.html#more

0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου