«Οι Μέρες της Καρδιάς μας»

   Στο πλαίσιο της Δράσης «Οι Μέρες της Καρδιάς μας» που υλοποιεί το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξ/πόλης  την Τρίτη 16-12-2014 , πρόκειται να συμμετέχουν και τα σχολεία όλης της πόλης.
    Η συγκεκριμένη Δράση δύναται να δώσει την δυνατότητα στους μαθητές της  Πρωτοβάθμιας  & Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης να συμμετέχουν ενεργά στην στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων του τόπου μας , ειδικά αυτές τις Άγιες Ημέρες των Χριστουγέννων!
   
    Ακολουθεί το πρόγραμμα της Εκδήλωσης:

        1. :  Παραλαβή –Παράδοση προϊόντων στο χώρο του Πολυκοινωνικού


11.30 -11.35  : Χαιρετισμός Προέδρου Πολυκοινωνικού κου Αντώνιου Βαμβακερού


11.35-11.50  :  Παρουσίαση των δομών του Πολυκοινωνικού
                       Εισηγητής :κ.Τσιαούση Ελένη
11.50-12.15 :  Τοποθέτηση τριών λεπτών των προέδρων των δεκαπενταμελών συμβουλίων των          
                       σχολείων


12.15-12.25 :  Παραδοσιακά κάλαντα  της παραδοσιακής χορωδίας γυναικών του Πολυκοινωνικού


12.25-13.00 :  Βράβευση των σχολείων για την εθελοντικής τους προσφορά


13.00          :           Λήξη  εκδήλωσης         



Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ.
                                                                                                     ΒΑΜΒΑΚΕΡΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια