Ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Παναγιώτης Μελάς, δήλωσε σήμερα ότι η υποψηφιότητα του Σταύρου Δήμα είναι καλή.....και θα αποφασίσει αν τον ψηφίσει ( όλοι το ξέρουν ότι θα ψηφίσει αλλά αυτός συνεχίζει το βιολί του για το καλό του λαού)
Ο συγκεκριμένος βουλευτής, που αγαπάει πολύ τον λαό και σέβεται τις δεσμεύσεις του και τους ψηφοφόρους του, δήλωνε στο εθνικό συμβούλιο του κόμματος του ότι θα σεβαστεί τις αποφάσεις του συνεδρίου . Το συνέδριο έγινε, αποφάσισε ομόφωνα να μην ψηφίσει πρόεδρο ώστε να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές , ούτε εκεί εξέφρασε διαφωνία .
Δείτε πως δεσμεύεται ενώπιον του εθνικού συμβουλίου ,όταν τον ρωτάει ο Πάνος Καμμένος αν δεχθεί την απόφαση του συνεδρίου
Ο συγκεκριμένος βουλευτής, που αγαπάει πολύ τον λαό και σέβεται τις δεσμεύσεις του και τους ψηφοφόρους του, δήλωνε στο εθνικό συμβούλιο του κόμματος του ότι θα σεβαστεί τις αποφάσεις του συνεδρίου . Το συνέδριο έγινε, αποφάσισε ομόφωνα να μην ψηφίσει πρόεδρο ώστε να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές , ούτε εκεί εξέφρασε διαφωνία .
Δείτε πως δεσμεύεται ενώπιον του εθνικού συμβουλίου ,όταν τον ρωτάει ο Πάνος Καμμένος αν δεχθεί την απόφαση του συνεδρίου
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου