Προς κυβερνητικούς παπαγάλους: Mια φορά τρομάξατε τους Ελληνες....τώρα σας έμαθαν...η τρομοκρατία σας πέφτει στο κενό!!

Κοροϊδέψατε, τρομάξατε και εκβιάσατε μια φορά τον Έλληνα, τον Ιούνιο του 2012. Αυτή τη φορά κάθε σας φράση και ....σχέδιο υφαρπαγής ψήφων πέφτει στο κενό. Και όχι μόνο, αλλά, λειτουργεί ως μπούμεραγκ για σας τους ίδιους, διότι ο κόσμος σας απεχθάνεται. Και αναστολές να έχει, σας σιχαίνεται τόσο πολύ που θα πάει να πράξει στην κάλπη, ακριβώς το αντίθετο απ' αυτό που του λέτε εσείς.

Η τρομοκρατία σας πέφτει στο κενό....μαζί με τις κυβερνήσεις που φτωχοποίησαν μεγάλη μερίδα των πολιτών.....Το αποτέλεσμα της κάλπης των επερχόμενων εκλογών θα σας εκπλήξει...Ο λαός δεν εκβιάζετε...ευκαιρίες δίνει...και έδωσε πολλές ως τώρα...Τέρμα η ανοχή λοιπόν....Από τις 29 Δεκεμβρίου ξεκινάει η μεγάλη η λύτρωση για εκατομμύρια πολίτες που δέχτηκαν την λαίλαπα του μνημονίου....
apokalipseto.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια