Στεφανία : Η εκπαιδευτικός που την κέρδισε το τραγούδι! Διαβάστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή της.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ


Η Στεφανία, η ταλαντούχα ερμηνεύτρια από την Αθήνα, μας κέρδισε με το πρόσφατο σε κυκλοφορία τραγούδι της, το «Αγκάθι». Στεφανία, μίλησέ μας γι αυτό.


Σ: Πρόκειται για μια πολύ όμορφη συνεργασία που ήρθε στην ζωή μου και στην προσωπική μου ως τώρα δισκογραφία με αυτό το τραγούδι που λέγεται «Αγκάθι» σε στίχους της Ελένης Γιαννατσούλια και μουσική του Ανδρέα Λάμπρου και μας «αγγίζει» κυκλοφορώντας από την 14music. Είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό και εύχομαι να το αγκαλιάσει και ο κόσμος έτσι όπως κέρδισε κι εμάς.


Είναι το πρώτο ηχογράφημά σου που κυκλοφορεί επίσημα ή, έχουν προηγηθεί κι άλλα τραγούδια;


Σ: Έχουν κυκλοφορήσει επίσης τρία τραγούδια σε μουσική και στίχους του Ανδρέα Λάμπρου(«Γιορτάζω», «Καλό μήνα», «Σε χρειάζομαι») ενώ από την 14music έχουν κυκλοφορήσει άλλα δύο ηχογραφήματα, το  «Δε σε ξέχασα» σε στίχους Πάνου Φαλάρα και το «Replay» σε στίχους του Τάσου Βουγιατζή όλα σε μουσική του Ανδρέα Λάμπρου και αποτελούν προάγγελο της πρώτης ολοκληρωμένης μου δισκογραφικής δουλειάς.


Για να σε γνωρίσουμε καλύτερα, πες μας πως έγινε η αρχή για σένα σ αυτό το χώρο του τραγουδιού και της μουσικής;


Σ: Η μουσική ήταν πάντα μέρος της ζωής μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μεγαλώνοντας σε μια οικογένεια που την αγαπούσε πολύ και την είχε πάντα ως μέρος της καθημερινότητας σε χαρές και διάφορες στιγμές. Έτσι το τραγούδι μαζί με ένα μικρό πιανάκι ήταν η αρχή μου και μεγαλώνοντας λάμβανα μέρος σε μουσικές εκδηλώσεις ώσπου τραγούδησα και μόνη μπροστά σε κόσμο στα 15 μου και το ένα έφερε το άλλο μέχρι σήμερα που ήρθε στην διαδρομή μου αυτή να προστεθεί η πολύ όμορφη συνεργασία μου με τον Ανδρέα Λάμπρου και τα πρώτα μου προσωπικά τραγούδια σε ξεχωριστές στιχουργικές συνεργασίες.


Ασχολείσαι παράλληλα και με κάτι άλλο; Ή, έχεις «επενδύσει» κάνοντας και μουσικές σπουδές, σ αυτό το επάγγελμα;


Σ: Αποφοίτησα από την Αγγλική Φιλολογία Αθήνας, ασχολήθηκα ως εκπαιδευτικός και έχω στραφεί επαγγελματικά πάνω σε αυτό που κάνω μέχρι και σήμερα, το τραγούδι δηλαδή, με διάφορες μουσικές σπουδές σε αρμόνιο και κιθάρα –εκτός του ό,τι είμαι αυτοδίδακτη- και φυσικά φωνητική. Δουλεύω σκληρά γι αυτό και το αγαπώ και το υπηρετώ.


Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Πως λοιπόν, μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος σ αυτό το χώρο;


Σ: Μεγάλη υπόθεση και έντονος ο ανταγωνισμός και δεν σου κρύβω πως ποτέ δεν ήμουν ανταγωνιστική. Πιστεύω πως αυτό που χρειάζεται είναι να είναι ο καθένας ο εαυτός του, να μην προσποιείται και αν είναι να ξεχωρίσει θα ξεχωρίσει με πολλή δουλειά αλλά και τύχη. Ο ανταγωνισμός λοιπόν όταν είναι υγιής είναι θεμιτός και απαραίτητος ίσως γιατί έτσι «κερδισμένος» βγαίνει ο κόσμος ως τελικός αποδέκτης αυτού που παρουσιάζει κάθε καλλιτέχνης.


Έχεις πολλές εμφανίσεις και συνεργασίες στο ενεργητικό σου και σε πολλών ειδών χώρους. Κάποια στιγμή που δεν θα ξεχάσεις;


Σ: Πολλές στιγμές έχω να θυμάμαι, θα θυμηθώ δύο: την πρώτη φορά που τραγούδησα σε μια όμορφη πίστα και χωρίς αναλόγιο με μαέστρο κ. Σούκα και την συνεργασία μου σε ρεμπέτικο πάλκο με τον Αντώνη Παπαϊωάννου όπου μαγευόμουν από το ρεμπέτικο τραγούδι κάθε βράδυ.


Εμφανίζεσαι κάπου αυτό το διάστημα;


Σ: Αυτό το διάστημα ξεκουράζομαι ενώ κάνω συζητήσεις για επερχόμενες εμφανίσεις που έχουν προγραμματιστεί το φθινόπωρο και χειμώνα για την Αθήνα. Ό,τι κάνω ανακοινώνεται στην προσωπική μου σελίδα και ομάδα στο Facebook.


Επόμενα καλλιτεχνικά σχέδια;


Σ: Προς το παρόν προτεραιότητα έχει το «Αγκάθι» ως καινούργιο μουσικό «παιδί» που κυκλοφορεί και αυτό στα digital stores και ύστερα οι χειμερινές εμφανίσεις και η ετοιμασία νέων τραγουδιών για την δισκογραφική δουλειά μου.


Στεφανία, σ΄ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.


Σ: Εγώ ευχαριστώ πολύ, καλό καλοκαίρι και όλα καλά με χαμόγελο πάντα μουσικά.
Εμφάνιση 110 (708 x 1064).jpg