Απαράδεκτη δημοσίευση από το gatzoli.Με χτυπήματα κάτω από την μέση φωτογραφίζει Ζωγράφο και Παλαιστίδη.


Από Θανάση Ζωγράφο
Εδώ είναι το δημοσίευμα του gatzoli
Όποιοι λόγοι και αν δημιούργησαν την ανάγκη ανωνυμίας στα blogs είναι σεβαστή μόνο...όταν πρόκειται για ορθή χρήση της ελεύθερης έκφρασης. Κάθε τι άλλο σας διαβεβαιώ ότι οδηγεί σε αδιέξοδο.

Ας μη ξεχνάμε όμως, ότι η ανωνυμία στις μικρές κοινωνίες, κάποια στιγμή...καταρρίπτεται και άσκοπα την επικαλούνται οι υπέρμαχοί της.

Εθελοτυφλούν όσοι δεν το καταλαβαίνουν.
Πάντως, η συμπάθειά μου προς το gatzoli είναι γνωστή και την έχω καταθέσει από παλαιότερα.
 
Γνωστή είναι μάλιστα και η άποψή μου περί του δημόσια γράφοντος και άρα δημοσιογράφου.
Υπό αυτή την έννοια μόνο αυτό είμαστε! Λεξικά και η καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας μόνο αυτή την ερμηνεία αποδίδουν σ' αυτό που κάνουμε. Ανώνυμα ή επώνυμα καμία σημασία δεν έχει. Γράφουμε δημόσια και επομένως είμαστε δημοσιογράφοι παρά τις όποιες ιδιομορφίες του χώρου μας.

Επί πλέον δε, σέ οτι με αφορά, ανήκω στην Ένωση Συντακτών Διαδικτύου και σας θυμίζω, σχετική ανακοίνωσή της με Αρθ. Πρωτ. 172 ΑΒ/ 10.11.2011
Αυτά για τα υπονοούμενα που σε ανάρτησή του με φωτογράφισαν και όφειλα να απαντήσω

Γενικότερα, θεωρώ άκρως ταπεινωτικό για οποιοδήποτε μέσο με παραδοσιακό ή εναλλακτικό χαρακτήρα ηλεκτρονικό ή όχι, να καταφέρεται εναντίον οποιουδήποτε, παράγοντας κιτρινισμό και καταφέρνοντας χτυπήματα κάτω από την μέση.
 Η περίπτωση του Τάσου Παλαιστίδη αποδεικνύει περίτρανα παρασκηνιακή μεθόδευση που παραπέμπει σε κακεντρέχεια και προδίδει ή εξυπηρέτηση φίλου/φίλων, ή προσπάθεια για εντυπώσεις, ή έστω αφέλεια!!!

Παρ' όλα αυτά θα μπορούσαν όλα να συζητηθούν αν οι σχέσεις δεν ήταν ετεροβαρείς!

"Ανώνυμο" χτύπημα σε...επώνυμο και υπαρκτό ανάμεσά μας πρόσωπο. 
Πισώπλατο χτύπημα και άρα ατιμωτικό.

Δε θα ήταν τόσο αισχρό αν το δημοσίευμα είχε την υπογραφή όποιου το έγραψε και στην συνέχεια το ποστάρισε.
Ακούστε λοιπόν! Νομίζω ότι διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα παίζοντας το βρώμικο παιχνίδι των δήθεν ανέργων εικονοληπτών και άλλων περίεργων καλλιτεχνών που αντί να συμβιβαστούν με τα δεδομένα περιόδου κρίσης, εξασφαλίζοντας το μεροκάματό τους πουλάνε άποψη υπερεκτιμώντας την τέχνη τους, περιμένοντας κάποιον αφελή για να του προσφέρουν τις υπηρεσίες τους έναντι υψηλής αμοιβής.
Ακούστε λοιπόν! Αν κάποιος αξίζει είμαι σίγουρος πως αν διεκδικήσει την θέση του κυρίου Παλαιστίδη ίσως να την κερδίσει, φτάνει να αποδείξει την αξία του.

Αντί λοιπόν αυτός ο υποτιθέμενα αδικημένος να κλαίγεται σαν την τσουτσού ας το τολμήσει!!!
Δεν αμφισβητώ την ανεργία όλοι την βιώνουμε!
Από διαφορετικό πρίσμα ο καθένας... αλλά την βιώνουμε.
Η κατάσταση είναι τραγική για όλους, όπως και για μένα επίσης.

Αλλά όπως λέει και η παροιμία... άλλο τι μου γίνεσαι και άλλο τι μου κάνεις!

Ακούστε λοιπόν! Αν παρ΄όλα αυτά υπάρχει κάποιος ή κάποιοι που είναι αιτία ανορθόδοξου αποκλεισμού οποιουδήποτε από το δικαίωμα της εργασίας, αυτός που αδικείται αλλά και ο χρήστης του μέσου που φιλοξενεί αυτόν ή τις απόψεις του...οφείλουν πρωτίστως να δημοσιοποιήσουν το ονοματεπώνυμό τους!
Και φυσικά το ονοματεπώνυμο του ανορθόδοξα φερόμενου.
Μόνο αυτό είναι καθαρό.
Ακούστε λοιπόν! Ο Τάσος Παλαιστίδης που φωτογραφίζει το σχετικό δημοσίευμα δεν έκρυψε ποτέ το ονοματεπώνυμό του, ενώ μέσα από την δουλειά του εκτίθεται και κρίνεται καθημερινά και μάλιστα δημόσια. 
Γνωρίζοντάς τον από το παρελθόν δικαιούμαι να εκφέρω άποψη και παρά τις όποιες διαφωνίες, που κατά περιόδους μας έχουν φέρει απέναντι, ακόμα και στα άκρα κάποιες φορές, οφείλω να ομολογήσω πως πρόκειται για πολυτάλαντο άνθρωπο εργατικό και δημιουργικό. Έχει να δώσει αρκετά, έστω και μέσα από την υπερβολή του κάποιες φορές. Δεν γράφω αυτά για να του προσφέρω στήριξη. Άλλωστε φαντάζομαι ότι δεν το έχει ανάγκη. Το κάνω για λόγους αποκατάστασης της αλήθειας αισθανόμενος την υποχρέωση να αντιδράσω.

Ακούστε λοιπόν! Επειδή η δική μου συνταγή δεν περιλαμβάνει ζωμό κότας θα ρωτήσω ευθέως.

Ποιός θα κρίνει το gatzoli;
Και με ποια στοιχεία θα το κρίνει θετικά ή αρνητικά όταν η ύπαρξή του είναι καλυμμένη με τον μανδύα της ανωνυμίας;
Ποιός είναι ο ιδιοκτήτης και ο έχων την ευθύνη της λειτουργίας του;
Αφού κόπτεται για προσφορά στα κοινά του τόπου του, γιατί δεν τον είδαμε ποτέ στην πρώτη γραμμή;
Πως επιβιώνει ο ίδιος και το μέσο του;
Με ποιά προσπάθεια;
Με ποιά έσοδα; Από που;
Οι λιγοστές διαφημίσεις του πάντως δεν υποστηρίζουν το συνολικό κόστος  για την επιβίωση του ίδιου και του μέσου του.
Άρα ο ιδιοκτήτης... ή οι ιδιοκτήτες του, κάπου εργάζεται ή εργάζονται! Που;
Και πώς θα κρίνουμε αν με ανορθόδοξο τρόπο πήραν την δουλεία κάποιου άλλου; Όπως...κατά το δημοσίευμά τους έκανε ο κύριος Παλαιστίδης;;;
Λυπάμαι που αναγκάζομαι να γράψω με σκληρότητα μα θα πρέπει να καταλάβουμε πως όταν σπέρνουμε ανέμους μόνο θύελλες θα θερίσουμε.  

Παρ' όλα αυτά, συνεχίζω να παρακολουθώ το gatzoli ως αναγνώστης του, και εκτιμώ την προσπάθειά του στο μεγαλύτερο μέρος της.

Δεν είμαι μηδενιστής και σήμερα εδώ δεν περιγράφω το gatzoli στο σύνολό του.
 Αναφέρομαι σε σημεία που διαφωνώ και έχοντας το ίδιον του blogger τοποθετούμαι αντιδρώντας δημόσια.
Αυτό αποδεικνύει την μορφή ανωτερότητας και την υπεροχή του χώρου μας. Των blogs!!!
Επιπλέον, το δικαίωμά μου για άσκηση κριτικής γίνεται αναφαίρετο όταν μέσα από την ίδια την υπογραφή μου, μου προσφέρεται ακαίρεο.

Έτσι άρχισα και έτσι θα συνεχίσω. Με την ευθύνη της υπογραφής μου,αλλά και την ουσιαστική-φυσική παρουσία μου, οποτεδήποτε και οπουδήποτε χρειαστεί και μπορώ.

Ελπίζω πάντως, η συνολική μου τοποθέτηση, ακόμα και αν είναι πικρόχολη να βρει πρόσφορο έδαφος για καλλιεργημένο προβληματισμό και δημιουργική κατάληξη.
Κλείνοντας, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως αναφερόμενος στο gazoli δεν το κάνω κακοπροαίρετα, και σε καμία περίπτωση δεν τοποθετούμε απαξιωτικά.  
 Συχνά εκφραζόμενος ή και σιωπηρά, έχω σεβαστεί αρκετές τοποθετήσεις του αλλά και την διαφορετικότητα στην άποψη για τα κοινά της περιοχής και όχι μόνο.
Έχω σεβαστεί ακόμα και τις αποστάσεις που κρατά απέναντι σε κάποιες αναρτήσεις μου και το thrakilifenews.
Ας σημειωθεί πως έχω επίσης εκτιμήσει την υποστήριξή του σε αρκετά θέματά μου.

Όλα αυτά λοιπόν, πιστοποιούν πως δεν υπάρχει κάτι που θα με έκανε να γράψω επιθετικά. Ίσα ίσα! Μόνο αποτύπωση των προβληματισμών μου είναι!
Μόνο σε ένα μπορούν να στοχεύουν όσα ανέφερα.
Την ισορροπία, έτσι όπως τουλάχιστον εγώ την αντιλαμβάνομαι.

Θανάσης Ζωγράφος
Blogger - δημοσιογράφος

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. τελευταια το γκατζόλι τοχει μαμήσει το μασάλι ότι νάναι εχει γίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕ ΖΩΓΡΑΦΕ ΠΑΡΑΕΙΣΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΓΚΑΤΖΟΛΙ ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟ. Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΟΛΗΠΤΗΣ ΟΥΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΗΧΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ Η ΝΟΣΟΚΟΜΟΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΙΛΑ ΝΑ ΧΩΘΕΙΣ ΩΣ ΄ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ΄ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑ BLOG ΑΕΙ ΠΑΡΑΤΑΜΑΣ ΦΑΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΑΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΥΣΟΡΥΧΕΙΑ ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΣΑΖΙΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΛΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου