Προσπάθησαν να τον ταΐσουν, να του δώσουν νερό, το πήγαν μέχρι και σε ένα τζαμί για να του αποδείξουν ότι δεν είναι άπιστοι, αλλά ο τζιχανιστής που πιάστηκε αιχμάλωτος από τουςΚούρδους μαχητές της Κομπάνι επέμενε να τον σκοτώσουν, ώστε να συναντήσει τους συμμαχητές του τζιχαντιστές στον «παράδεισο».
Ένας Κούρδος πολίτης που εργαζόταν ως μανάβης στην Κομπάνι, ο Κουνιέτ Χέμο (Cuneyt Hemo), διηγήθηκε την ιστορία στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων. Ο αιχμάλωτος τζιχαντιστής, 20 ετών από το Αζερμπαϊτζάν, «μας ικέτευε να τον σκοτώσουμε για να πάει στον παράδεισο και να ανταμειφθεί», και αρνήθηκε να δεχθεί τροφή, νερό ή άλλη βοήθεια.
Τελικά οι Κούρδοι στρατιώτες τον σκότωσαν, αλλά όχι πριν τον ανακρίνουν για τα κίνητρά του και προσπαθώντας να του δώσουν να καταλάβει ότι οι Κούρδοι που θεωρούσε άπιστους είναι επίσης μουσουλμάνοι.
«Το ρωτούσαμε γιατί μας επιτίθενται οι τζιχαντιστές. Απάντησε ότι είμαστε «κουφάρ» (άπιστοι) και είχαν λάβει εντολή να μας βάλουν στο μονοπάτι του πραγματικού Ισλάμ», είπε ο Χέμο προσθέτοντας ότι προσπάθησαν να του αποδείξουν ότι είναι και εκείνοι μουσουλμάνοι και ότι δεν υπήρχε καμία ιερή αποστολή που θα την εκπλήρωνε με τον θάνατό του. Τον πήγαν και σε ένα τζαμί, αλλά, όπως θυμάται ο Χέμο, «ενώ προσπαθούσαμε να τον βοηθήσουμε να καταλάβει τι συμβαίνει, εκείνος δεν ήθελε να ξέρει τίποτα».
«Επαναλάμβανε συνεχώς ότι είμαστε άπιστοι και ότι ήθελε να πάει στον παράδεισο να βρει τις 40 γυναίκες που του είχαν υποσχεθεί». Τελικά οι Κούρδοι στρατιώτες τον σκότωσαν όπως ζητούσε και αφού αρνούνταν να φάει ή να πιει, απειλώντας μάλιστα ότι θα αυτοκτονούσε εάν τον κρατούσαν φυλακισμένο.
Η όλη ιστορία φωτίζει την ψυχολογία όσων μάχονται για το Ισλαμικό Κράτος. Είναι αδύνατο να αντιμετωπιστούν με απειλές ή θάνατο, αφού αυτό που πραγματικά αποζητούν είναι να πεθάνουν στα χέρια των «απίστων». Το μόνο πράγμα που φοβούνται είναι μην τους σκοτώσει γυναίκα, διότι τότε χάνουν όλες τις μεταθανάτιες απολαύσεις που τους έχουν υποσχεθεί.
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου