Ηλίας Δέμης - Λογικέψου (New 2015)

Στίχοι-Μουσική: Ηλίας Δέμης

Διεύθυνση Παραγωγής Δημήτρης Τσιανάκας
Δισκογραφική Εταιρία Real Music
https://www.facebook.com/pages/Real-M...
Διανομή Fm Records
Επιμελεια Παραγωγης-Ενορχηστρωση-Προγραμματισμος : 
Αντωνης Παπαδοπουλος
Ηλεκτρικη-Ακουστικη Κιθαρα : Γιαννης Διαμαντιδης
Τυμπανα-Κρουστα : Κωστας Κωνσταντινιδης
Πληκτρα : Αντωνης Παπαδοπουλος
Βιολί : Ρομέο Αβλαστιμίδης
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος
Φωνητικά: Θεανώ Βατίδου-Ηλίας Δέμης
Ηχογραφηση : Home Recording Studio-Αντωνης Παπαδοπουλος
Ηχογραφηση φωνής: Studio Nemesis-Τάσος Καραπαπάζογλου

Στίχοι

Παιρνούν οι μέρες μου δίχως ταυτότητα
αλλάζουν γύρω μου τα πάντα σάν λεπτά
νοιώθω πως χάνεται η γή κάτω απ'τά πόδια μου
και δεν σε νοιάζει τι θα γίνει στο μετά

Λογικέψου
Κοίτα με στα μάτια και θα δείς
Ότι στον έρωτα μας
δεν μπαίνει εμπόδιο κανείς
μα άκουσε με 
ότι σπάει δεν κολλάει απ'την αρχή

Φιλιά και χάδια σου νοιώθω απρόσωπα
σαν να'μαι ξένος τυπικά μου απαντάς
όμως τα λόγια που ποτέ σου εσύ δεν άκουσες
τραγούδι θέλησα να κάνω εγώ για μάς

Λογικέψου
Κοίτα με στα μάτια και θα δεις
Ότι στον ερωτά μας
δεν μπαίνει εμπόδιο κανείς
μα ακουσέ με
οτι σπάει δεν κολλάει απ'την αρχή

https://www.youtube.com/watch?v=IlBIpOOjYb8

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια