Παρουσία στην Εκδήλωση «Ο Μουσικός Πολιτισμός του Θρακικού Ελληνισμού κατά τον 19ο και 20ό αιώνα»

Στην Εκδήλωση «Ο Μουσικός Πολιτισμός του Θρακικού Ελληνισμού κατά τον 19ο και 20ό αιώνα» που διοργάνωσε ο Καλλιτεχνικός Όμιλος Αλεξανδρούπολης σήμερα, 29/11, στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης παραβρέθηκε ο Βουλευτής Έβρου και Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Αν. Δημοσχάκης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης έδωσε διάλεξη ο Πρόεδρος του Συλλόγου Μουσικών Εκπαιδευτικών Αν. Μακεδονίας & Θράκης και Ερευνητής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Αθανάσιος Τρικούπης.
Δηλώσεις έκανε ο Βουλευτής με το πέρας της εκδήλωσης:
«Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να βρίσκομαι απόψε σε μια τόσο σημαντική, υψηλής πολιτιστικής αξίας εκδήλωση και θέλω να ευχαριστήσω τους συντελεστές της εκδήλωσης και ειδικά τους μικρούς μας μουσικούς για την υπέροχη βραδιά.
Ως Θρακιώτης και Εβρίτης έχω θέσει ως βασική μου προτεραιότητα την προάσπιση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, μέσα από την οποία εξασφαλίζεται η διατήρηση της συλλογικής μας μνήμης και της ταυτότητάς μας.
Αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της πολιτιστικής μας κληρονομιάς αποτελεί η μουσική μας. Και είναι αξιέπαινη η προσπάθεια ανθρώπων όπως ο Δρ. Αθανάσιος Τρικούπης να αναδειχθεί η προσφορά του Θρακικού Ελληνισμού στην Μουσική, ως έννοια πανανθρώπινη και αρχέγονη.

Μέσα από το διδακτικό του έργο και τον «Φαέθωνα» τιμάει την Αλεξανδρούπολη, τον Έβρο και την Θράκη. Δηλώνω την εκτίμησή μου στον ίδιο και στο έργο του, το οποίο έχω παρακολουθήσει και κατά το παρελθόν, και τον χαρακτηρίζω Πρέσβη της Θρακικής Μουσικής Παράδοσης.

Έχω προσκαλέσει τον κ. Τρικούπη σε συνάντηση συνεργασίας, ώστε να συντονίσουμε από κοινού δράσεις για την ανάδειξη και την καταξίωση του Θρακικού Μουσικού Πολιτισμού κεντρικά από το Κράτος, αυτός ως επιστήμονας και εγώ από την Βουλευτική  μου θέση.»