Νίκος Νικολόπουλος : "Βάζει πλάτη ο Στουρνάρας και στηρίζει τις Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες"

«Βάζει πλάτη ο Στουρνάρας και στηρίζει τις Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ ‘’πετάει τη μπάλα’’ έξω και προσφέρει χρόνο καθυστέρησης στους ‘’ληστές’’ των καταλόγων της φοροδιαφυγής, φοροαποφυγής και φοροκλοπής»
Αφαιρείται από το ΣΔΟΕ όπως τονίζεται σημερινή ανακοίνωση του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ Κόμματος Ελλαδος η αρμοδιότητα της διενέργειας ελέγχων σε υποθέσεις μεγάλης φοροδιαφυγής, σύμφωνα με τροποποίηση που επέφερε ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας στις διατάξεις του φορολογικού πολυνομοσχεδίου. Μεταξύ των υποθέσεων που αφαιρούνται από την ελεγκτική αρμοδιότητα του ΣΔΟΕ είναι και η περίφημη «λίστα Λαγκάρντ»,  η λίστα των 25.000 Ελλήνων που έβγαλαν πάνω από 20 δισ. ευρώ σε τράπεζες του εξωτερικού καθώς και μία πρόσφατη έρευνα για υποτιμολογήσεις και φοροδιαφυγή η οποία διεξάγεται σε μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και την οποία αποκάλυψε χθες το γερμανικό περιοδικό Spiegel!
Όλες αυτές οι υποθέσεις θα ελέγχονται πλέον από τα Ελεγκτικά Κέντρα και τις Δ.Ο.Υ που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων. Ωστόσο, η μεταφορά τους στη ΓΓΔΕ θα προκαλέσει νέες σημαντικές καθυστερήσεις καθώς θα χρειαστεί να εκδοθούν εκ νέου εντολές ελέγχου οπότε και οι διαδικασίες θα ξεκινήσουν ουσιαστικά από την αρχή!
Το Χριστιανοδημοκρατικο Κομμα Ελλαδος είχε καταθέσει σχετική ερώτηση στη Βουλή για τον έλεγχο των τιμολογιακών πρακτικών των εταιρειών γερμανικών συμφερόντων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του αυτοκινήτου και οδηγούσαν σε πλεονεκτική θέση, έναντι του ανταγωνισμού με αποτέλεσμα την αυξημένη κερδοφορία σε βάρος των υπολοίπων επιχειρήσεων.
Τι ειρωνεία αλήθεια!!! Τα αποτελέσματα του ελλιπούς έλεγχου και της δυναμικής παρέμβασης εκ μέρους των αρμοδίων Υπουργών  στην αγορά του αυτοκινήτου, τα βλέπουμε σήμερα να έρχονται από την ίδια τη Γερμανία!
Ποτέ οι υπουργοί θεληματάρηδες της Τρόικα δεν θέλησαν να ακούσουν τις κραυγές διαμαρτυρίας, ποτέ δεν είχαν ‘’ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΥΤΙΑ’’ στις καταγγελίες της διαφθοράς και της διαπλοκής. Εμείς έστω και την υστάτη ώρα καλούμε τους πρόθυμους ‘’ΑΝΟΙΧΤΑΦΤΙΑΔΕΣ ΣΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ’’ να προστατεύσουν το δημόσιο συμφέρον της Ελλάδας και όχι των Γερμανών. Επαναφέροντας το θέμα παραθέτουμε συγκεκριμένες περιπτώσεις που είδαν το φώς της δημοσιότητας.
’Επί της αρχικής τιμής,  υπολογίζονται οι φόροι, με αποτέλεσμα, όσο χαμηλότερες είναι οι τιμές, τόσο μικρότερα να είναι και τα έσοδα του ελληνικού κράτους, από τον ΦΠΑ έως τα τέλη ταξινόμησης και τον φόρο πολυτελείας’’.
Μάλιστα, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Γερμανικού περιοδικού Spiegel, ο εισαγωγέας εκδίδει τιμολόγιο 22.135 ευρώ για μια Mercedes S-Klasse, ενώ η τιμή πώλησης του συγκεκριμένου μοντέλου είναι τέσσερις φορές υψηλότερη. "Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε οι Έλληνες Χριστιανοδημοκράτες. Μέσω του Κοινοβουλευτικού έλεγχου καταγγείλαμε στην Εθνική Αντιπροσωπεία ‘’ότι ενώ οι τιμές πώλησης των συγκρίσιμων μοντέλων έχουν μικρές διαφορές μεταξύ τους, οι τιμές με τις οποίες εκτελωνίζονται τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα έχουν τεράστιες διαφορές.
Ο Νίκος Νικολόπουλος τόνισε:
οι τιμές με τις οποίες αγοράζουν η BMW ΕΛΛΑΣ και η MERCEDES BENZ ΕΛΛΑΣ είναι 2 και 3 φορές μικρότερες από τις αντίστοιχες της KOSMOCAR’’. .
Και συνέχισε ο Γενικός Γραμματέας του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλαδος:
‘’Βέβαια, υπάρχει μία σημαντική διαφορά μεταξύ αυτών των εταιρειών, η οποία έγκειται στο γεγονός ότι δύο πρώτες ανήκουν στους Γερμανικούς Ομίλους που κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα, ενώ η τελευταία είναι μία ελληνικών συμφερόντων εισαγωγική εταιρεία όπου η σχέση που έχει με την γερμανική εταιρεία από την οποία προμηθεύεται τα αυτοκίνητά της, δεν της επιτρέπει την διαστρέβλωση των τιμών στις μεταξύ τους συναλλαγές.
Δυστυχώς όμως παρ’ ότι είναι πια  προφανές ότι τα μοντέλα Mercedes και BMW έρχονται υποτιμολογημένα στην Ελλάδα, με σκοπό να πληρωθούν λιγότεροι φόροι προς όφελος των δύο εταιρειών και των γερμανικών πολυεθνικών στις οποίες ανήκουν ο κ. Στουρνάρας και οι αρμόδιοι κυβερνητικοί καρεκλοκένταυροι, ΚΩΦΕΥΟΥΝ, ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ… για να κάνουν το ‘’χατίρι’’ των ξένων ΔΥΝΑΣΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ.
Το Χριστιανοδημοκρατικο Κόμμα καταγγέλλει για μια ακόμα φορά ότι η συγκεκριμένη πρακτική, επιφέρει σωρεία φορολογικών και τελωνειακών παραβάσεων στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα παραβιάζονται το άρθρο 155 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (ν.2960/2001) διότι η απώλεια δασμών συνεπεία υποτιμολόγησης συνιστά μορφή λαθρεμπορίας, το άρθρο 9 της υπουργικής απόφασης 5032319/5080 (ΦΕΚ 1763/25.08.2009) διότι δεν μετακυλίεται το όφελος από την υποτιμολόγηση στον καταναλωτή και τέλος το άρθρο 26 του ν.3728/2208 για αναιτιολόγητη απόκλιση ενδοομιλικών συναλλαγών.
Επειδή δεν πήραμε απάντηση από τους οικονομικούς ανΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ που χρησιμοποιεί το δίδυμο της συμφοράς, ρωτάμε τους εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και τους πολιτικούς και οικονομικούς ηγέτες του Γερμανικού κράτους, η κ. Μέρκελ και ο κ. Σόιμπλε, ορκισμένοι και οι δυο τους εχθροί και πολέμιοι της φοροδιαφυγής στην Ευρώπη, γνωρίζουν ότι οι εταιρείες τους χρησιμοποιούν παράνομες πρακτικές για να μεταφέρουν τεράστια χρηματικά ποσά από τα ελλειμματικά Ελληνικά κρατικά ταμεία, προς τα ιδιωτικά πλεονασματικά ταμεία των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών τους;
Ο κ. Νίκος Νικολόπουλος κατέληξε λέγοντας: Εκτός εάν η τήρηση των ευρωπαϊκών κανόνων και της νομιμότητας πρέπει να εφαρμόζονται στις τράπεζες του νότου αλλά όχι υποχρεωτικά και στις αυτοκινητοβιομηχανίες του βορρά…
Προφανώς, πρόκειται για ένα ακόμα βήμα προς την εφαρμογή της επιδιωκόμενης γερμανικού τύπου δημοσιονομικής  πειθαρχίας μέσω των εδώ εντολοδόχων...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια