Άδωνις: Σας κοιτάω στα μάτια και σας λέω. Εγώ θα κερδίσω τον Αλέξη Τσίπρα!

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε στην εκπομπή “στον ενικό” του Νίκου Χατζηνικολάου την πρώτη του συνέντευξη ως υποψήφιος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και εξήγησε τους λόγους που βάζει υποψηφιότητα.

Ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε αποφασισμένος να δώσει μάχες και αν εκλεγεί έχει τον τρόπο να κερδίσει τον Αλέξη Τσίπρα.

“Σας κοιτάω στα μάτια και σας λέω. Εγώ θα κερδίσω τον Αλέξη Τσίπρα!” τόνισε χαρακτηριστικά.

Στην κριτική που δέχεται πως είναι όψιμος Νεοδημοκράτης και πως στο παρελθόν έχει μιλήσει άσχημα για το κόμμα σημείωσε:

“Δεν είμαι όψιμος Νεοδημοκράτης, γεννήθηκα στη ΝΔ. Απλώς πολλές φορές κάνοντας κριτική στους πολιτικούς μου αντιπάλους ξεφεύγω. Είμαι πολιτικός που παθιάζεται με τον πολιτικό του αντίπαλο”.
http://ysterografa.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια