Κατόπιν δημοσιευμάτων που, με ανακρίβεια, αναφέρουν ότι ασθενοφόρο του Ε.Κ.Α.Β. Χίου αφίχθη καθυστερημένα τα ξημερώματα της Δευτέρας σε περιστατικό Ι.Χ. οχήματος που οδηγούσε 48χρονος, με κατεύθυνση την πόλη της Χίου, το οποίο εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε κολόνα φωτισμού με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του οδηγού, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής:
Η διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου κλήσεων για τα περιστατικά επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας (166) στη Χίο καλύπτεται από το «Σκυλίτσειο» νοσοκομείο της Χίου και όχι από το Ε.Κ.Α.Β. (Το Ε.Κ.Α.Β. στη Χίο ΔΕΝ διαθέτει αυτόνομο τηλεφωνικό κέντρο διαχείρισης κλήσεων).
Η κλήση για το περιστατικό πραγματοποιήθηκε στις 01:06 της 23ης Δεκεμβρίου 2013 και απαντήθηκε κατευθείαν από το «Σκυλίτσειο» νοσοκομείο της Χίου και δεδομένου ότι από τις 00:51 το ασθενοφόρο βάρδιας του Ε.Κ.Α.Β., ήταν καθοδόν για τα Λιμνιά της Βολισσού προκειμένου να παραλάβει ασθενή προερχόμενο από τα Ψαρά, η κλήση θα έπρεπε να διαχειριστεί από το ίδιο το Νοσοκομείο ή κάποιο άλλο Κέντρο Υγείας.
Βάσει των παραπάνω, είναι απολύτως κατανοητό πως ότι συνέβη στη συνέχεια και πόσο μάλλον κατά τη διακομιδή του τραυματία (ο οποίος εξέπνευσε στο νοσοκομείο και όχι κατά τη διακομιδή όπως αναφέρεται) αφορά αποκλειστικά πρωτοβουλίες της Διοίκησης του «Σκυλίτσειου» Νοσοκομείου της Χίου και όχι του Ε.Κ.Α.Β..
Η Κεντρική Διοίκηση του Ε.Κ.Α.Β. εκφράζοντας τη θλίψη και την αμέριστη συμπαράσταση της στην οικογένεια του άτυχου 48χρονου και ορμώμενη από το συγκεκριμένο συμβάν, θα ήθελε να κάνει γνωστό σε όλους του πολίτες της Ελλάδας πως όταν η παροχή της επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας (βασικός σκοπός του Ε.Κ.Α.Β.) δεν είναι εφικτή λόγω τεχνικών ή άλλου είδους δυσκολιών, τότε επιβάλλεται η συνεργασία (που αποτελεί και προβλεπόμενη ενέργεια) με όλους τους διαθέσιμους φορείς παροχής νοσοκομειακής φροντίδας, όπως στην προκειμένη περίπτωση ήταν το «Σκυλίτσειο» Νοσοκομείο της Χίου.
Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας
Η διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου κλήσεων για τα περιστατικά επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας (166) στη Χίο καλύπτεται από το «Σκυλίτσειο» νοσοκομείο της Χίου και όχι από το Ε.Κ.Α.Β. (Το Ε.Κ.Α.Β. στη Χίο ΔΕΝ διαθέτει αυτόνομο τηλεφωνικό κέντρο διαχείρισης κλήσεων).
Η κλήση για το περιστατικό πραγματοποιήθηκε στις 01:06 της 23ης Δεκεμβρίου 2013 και απαντήθηκε κατευθείαν από το «Σκυλίτσειο» νοσοκομείο της Χίου και δεδομένου ότι από τις 00:51 το ασθενοφόρο βάρδιας του Ε.Κ.Α.Β., ήταν καθοδόν για τα Λιμνιά της Βολισσού προκειμένου να παραλάβει ασθενή προερχόμενο από τα Ψαρά, η κλήση θα έπρεπε να διαχειριστεί από το ίδιο το Νοσοκομείο ή κάποιο άλλο Κέντρο Υγείας.
Βάσει των παραπάνω, είναι απολύτως κατανοητό πως ότι συνέβη στη συνέχεια και πόσο μάλλον κατά τη διακομιδή του τραυματία (ο οποίος εξέπνευσε στο νοσοκομείο και όχι κατά τη διακομιδή όπως αναφέρεται) αφορά αποκλειστικά πρωτοβουλίες της Διοίκησης του «Σκυλίτσειου» Νοσοκομείου της Χίου και όχι του Ε.Κ.Α.Β..
Η Κεντρική Διοίκηση του Ε.Κ.Α.Β. εκφράζοντας τη θλίψη και την αμέριστη συμπαράσταση της στην οικογένεια του άτυχου 48χρονου και ορμώμενη από το συγκεκριμένο συμβάν, θα ήθελε να κάνει γνωστό σε όλους του πολίτες της Ελλάδας πως όταν η παροχή της επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας (βασικός σκοπός του Ε.Κ.Α.Β.) δεν είναι εφικτή λόγω τεχνικών ή άλλου είδους δυσκολιών, τότε επιβάλλεται η συνεργασία (που αποτελεί και προβλεπόμενη ενέργεια) με όλους τους διαθέσιμους φορείς παροχής νοσοκομειακής φροντίδας, όπως στην προκειμένη περίπτωση ήταν το «Σκυλίτσειο» Νοσοκομείο της Χίου.
Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου