Χορηγία της επιχείρησης «ΥΠΕΡΠΟΙΟΤΙΚΟ» στον αθλητή Αργύρη Τυλιγαδά

Η επιχείρηση βιολογικών προϊόντων με την επωνυμία «ΥΠΕΡΠΟΙΟΤΙΚΟ», οδός Ανατ. Θράκης 98, Αλεξ/πολη, ανακοινώνει την χορηγία της στον 2 φορές ασημένιο πρωταθλητή Ελλάδας στα 50μ. ύπτιο, Αργύρη Τυλιγαδά. Σκοπός είναι η βελτίωση της απόδοσης του αθλητή μέσω μιας ποιοτικότερης και πιο εξειδικευμένης διατροφής. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, κ. Δημήτρης Λυμπενίδης, αναφέρει:
«Αποφάσισα να γίνω χορηγός του αθλητή Αργύρη Τυλιγαδά γιατί πιστεύω πως με την συνεργασία μου θα γίνει ακόμα πιο γρήγορος στα αγωνίσματά του και θα ανέβει σε ακόμη πιο υψηλό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο ευελπιστώ να προσφέρω κι εγώ κάτι στην βελτίωση του ελληνικού αθλητισμού. Ο Αργύρης είναι ήδη ένας συνειδητοποιημένος και καταξιωμένος αθλητής με ακόμη μεγαλύτερες φιλοδοξίες. Του εύχομαι καλή επιτυχία.»

Ο Αλεξανδρουπολίτης κολυμβητής  από την μεριά του δηλώνει:
«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος για την επίτευξη αυτής της συνεργασίας, καθώς η διατροφή αποτελεί έναν από τους παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την απόδοση ενός αθλητή. Αποφάσισα να βελτιώσω την προπόνηση και την διατροφή μου ώστε να επιτύχω τους στόχους που έχω θέσει για φέτος. Επέλεξα για χορηγό μου την εταιρία «ΥΠΕΡΠΟΙΟΤΙΚΟ» γιατί είναι μια από τις καλύτερες επιχειρήσεις τροφίμων της πόλης που κατοικώ και προπονούμαι, με ιδιαίτερες γνώσεις στα τρόφιμα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια