Πάνος Γαληνός Συνέντευξη με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του τραγουδιού "Νεράϊδα, κορίτσι του καλοκαιριού".

Ο Πάνος Γαληνός μας έχει δώσει αρκετά κι αξιόλογα δείγματα στο χώρο του τραγουδιού αλλά και συνεργασίες πολύ σημαντικές όπως αυτή με τον Χρήστο Δάντη. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο του τραγούδι με τίτλο «Νεράϊδα, κορίτσι του καλοκαιριού».
Μίλησέ μας για το συγκεκριμένο τραγούδι το οποίο και είναι αφιερωμένο σε όλες τις γυναίκες….


H Νεράιδα κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες σε μουσική δική μου και στίχους της Στέλλας Παναγοπούλου ,  ένα τραγούδι αρκετά καλοκαιρινό , ερωτικό,  που στόχο έχει να ταξιδέψει το μυαλό του ακροατή σε ένα καλοκαιρινό τοπίο ,  σε έναν καλοκαιρινό έρωτα … μούσα του τραγουδιού αυτού ήταν μία Νεράιδα … γι αυτό και αφιερώσαμε το τραγούδι αυτό σε όλες τις γυναίκες γιατί κάθε γυναίκα έχει αποτελέσει κάποια στιγμή την Νεράιδα του παραμυθιού για κάποιον άνδρα . Μάλιστα η Νεράιδα ήδη έχει 10.000 views στο Youtube και έχει τύχει ζεστής αγκαλιάς από τον κόσμο !


Παρατηρούμε ότι τελευταία, ασχολείσαι πιο διεξοδικά με τη μουσική των τραγουδιών που ερμηνεύεις και μάλιστα δίνεις τραγούδια σου και σε άλλους. Αναφερόμαστε στο τραγούδι «Παρηγοριά μου» και στον Γιώργο Μαρμαλέκα.


Ναι η αλήθεια είναι ότι μ αρέσει να γράφω τραγούδια, κάποιες φορές μάλιστα γράφω και τον στίχο εγώ ο ίδιος, άλλες φορές τα ντύνουν με στίχους οι συνεργάτες μου . Ξεκίνησε έτσι λοιπόν μια προσπάθεια , από την στιγμή που υπάρχει έμπνευση , να μην πάει χαμένη αλλά να κυκλοφορήσουν τα τραγούδια αυτά από τραγουδιστές κατά βάση νέους που κάνουν και αυτοί τα πρώτα τους βήματα στον χώρο. Έτσι γράφτηκε το πρώτο τραγούδι από αυτά με τίτλο ‘’ Παρηγοριά μου ‘’ , ένα ζεϊμπέκικο που το τραγουδάει ένα νέο παιδί με ωραία φωνή, ο Γιώργος ο Μαρμαλέκας .


Μας είχε κάνει εντύπωση το ζεϊμπέκικο με τίτλο «Φύγε μακριά» το οποίο ακούσαμε από σένα πριν λίγο καιρό. Είχε διαφορετικό ύφος από αυτό με το οποίο σε έχουμε συνδέσει.


Το τραγούδι αυτό ( το Φύγε μακριά δλδ  ) είναι ένα ζεϊμπέκικο που έγραψα πέρσι το καλοκαίρι και είχα τη χαρά να το ντύσει με τον στίχο της η Στέλλα Παναγοπούλου. Δεν θα έλεγα ότι διαφέρει μουσικά από τα τραγούδια που έχω κάνει μέχρι τώρα αναφορικά με τις μελωδικές του γραμμές , όμως είναι ντυμένο με μια εξαιρετική ενορχήστρωση από τον συνεργάτη μου τον Νικήτα τον Χατζή και είναι το πρώτο ζεϊμπέκικο που κυκλοφόρησα και χαίρομαι πολύ γι αυτό !


Ήτανε το «Παιδικό σου όνειρο» να ασχοληθείς με το τραγούδι; Πότε και πως έγινε η αρχή;


Από παιδάκι , θυμάμαι, είχα την αγάπη για τη μουσική και το τραγούδι. Πάντα βρισκόμουν σε μουσικές παρέες, σε χορωδίες ,  αργότερα ήρθε η κιθάρα και όλη αυτή η αγάπη για τη μουσική και το τραγούδι σιγά σιγά άρχισε να διαδίδεται μέσω των social media , ηχογραφώντας και ανεβάζοντας στο Youtube το πρώτο μου τραγούδι. Μετά την θετική ανταπόκριση που είχε αυτό άρχισα να βλέπω πιο σοβαρά την αγάπη μου αυτή για το τραγούδι μέσα από την κυκλοφορία τραγουδιών αλλά και από τις ζωντανές μου εμφανίσεις πια.


Έχεις περάσει από πολλά είδη τραγουδιού. Συνεργασίες με έντεχνους, λαϊκούς, μοντέρνους ακόμη και ράπερ. Ποιο βήμα από όλα, θα το χαρακτήριζες «σταθμό» στην πορεία αυτή;


Σαφέστατα η συνεργασία  «σταθμός» είναι με τον ΧΡΗΣΤΟ ΔΑΝΤΗ και το τραγούδι ΑΣΤΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ , ένα τραγούδι σε μουσική του Χρήστου Δάντη και στίχους του Νίκου Σαρρή .Ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι ο καλλιτέχνης που μελέτησα περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στη ζωή μου, θα μου εμπιστευόταν μία μελωδία του τόσο απλόχερα. Ένας τόσο σπουδαίος μουσικός, συνθέτης, τραγουδιστής και άνθρωπος.

Υπάρχει ενδεχόμενο για μία νέα συνεργασία στο άμεσο μέλλον με τον Χρήστο Δάντη;


Από την στιγμή που υπάρχει η φιλία , όλα είναι πάντα πιθανά. Ξέρετε το σημαντικό είναι να μην εκβιάζονται κινήσεις και εξελίξεις. Η ζωή απλόχερα μας χαρίζει τις όμορφες τις στιγμές και όσο πιο απρόσμενα έρχονται , τόσο πιο πολύ τις απολαμβάνουμε.


Εμφανίσεις στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη ή, σε άλλες πόλεις;


Εμφανίσεις γίνονται και προγραμματίζονται συνεχώς παρόλο που η κρίση έχει δυσκολέψει πολύ τις μετακινήσεις για τα live στην Ελλάδα. Ενημερώνουμε αμέσως τα ΜΜΕ της κάθε πόλης για την κάθε προγραμματισμένη εμφάνισή μας.

Σ’ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε για άλλη μια φορά, καλή επιτυχία.

Να είστε καλά σας ευχαριστώ πολύ !!! Να ευχηθώ κι εγώ με την σειρά μου σε εσάς και τους αναγνώστες σας ότι καλύτερο , με αγάπη για τον συνάνθρωπο μας που αποτελεί το σημαντικότερο αγαθό.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια