Με έκπληξη παρακολουθήσαμε τις χθεσινές δηλώσεις του δημάρχου της Αλεξανδρούπολης στο ραδιοφωνικό σταθμό STATUS 94.2, σύμφωνα με τις οποίες συνέχισε την επιθετικότητα που τον διακρίνει το τελευταίο διάστημα, αυτή την φορά, εναντίον του κ. Θεόδωρου Βασιλάκη προέδρου της αεροπορικής εταιρείας Aegean.
Αιτία σύμφωνα με τον ίδιο, η αθέτηση της υπόσχεσης του κ. Βασιλάκη για αεροπορική σύνδεση της Aλεξανδρούπολης με την Αγία Πετρούπολη.
Δυστυχώς όμως για τον κ.Λαμπάκη, είχαν προηγηθεί δηλώσεις μας ως παράταξη για το θέμα αυτό, ακριβώς πριν από ένα χρόνο (3/4/2015) στην ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Σύμφωνα με αυτές, ένα αίτημα του προέδρου της αεροπορικής εταιρείας Aegean Airlines, το οποίο δεν ικανοποιήθηκε ποτέ από τις τοπικές αρχές, ήταν η αιτία της μη διεξαγωγής πτήσεων στο δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη - Ρωσία. Συγκεκριμένα ο κ.Βασιλάκης, ήδη από το 2014, είχε λάβει την υπόσχεση για την καταβολή του ποσού των 50.000 € στο Παιδικό Χωριό SOS στο Αρίστηνο της Αλεξανδρούπολης, ως χειρονομία καλής θελήσεως, με σκοπό να χρηματοδοτεί ο ίδιος την ζημιογόνο γραμμή προς την Αγία Πετρούπολη, γεγονός που αθετήθηκε και φυσικά ήταν σε γνώση του κ.Λαμπάκη. Θέλει συνεπώς πολύ θράσος για να κατηγορήσει κάποιος έναν άνθρωπο που έχει αποδείξει την αγάπη του προς την Ελλάδα, πόσο δε μάλιστα όταν αυτό βασίζεται σε αναληθή στοιχεία.
Θυμίζουμε δε, πως πριν από ένα μήνα, ο Πρόεδρος της Aegean αναγορεύθηκε σε Επίτιμο Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών, του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αυτό όμως που έχει αξία και δεν μπορεί δυστυχώς να αντιληφθεί ο δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης, είναι η σημασία του να διατηρείς τις σχέσεις σου άριστες σε μια ειλικρινή βάση, με ένα από τους σημαντικότερους Έλληνες επιχειρηματίες.
Για παράδειγμα αναφέρουμε πως από το 2013 η Aegean έκανε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας 7η βάση της, μετά τις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κέρκυρα και Λάρνακα, με αποτέλεσμα να "απογειωθεί" ο Μεσσηνιακός τουρισμός.
Ήδη για το 2016 αναμένονται στην Καλαμάτα περισσότερες πτήσεις σε σχέση με πέρυσι καθώς και νέοι προορισμοί, γεγονός που έχει ως συνέπεια, η περιοχή να συνδεθεί με 25 πόλεις της Ευρώπης, περιλαμβανομένου του Τελ Αβίβ στη Μέση Ανατολή!!!
Το αντάλλαγμα που ζήτησε η Aegean για την περιοχή μας ήταν φιλανθρωπικού χαρακτήρα,
όταν στην Καλαμάτα μέσω της εταιρείας ΤΕΜΕΣ (Costa Navarino),αναλάβανε το κόστος λειτουργίας ενός αεροπλάνου Airbus A319 προκειμένου να αρθεί το όποιο ρίσκο που θα είχε η Aegean για να διατηρήσει τα δρομολόγια του εξωτερικού.
Και όλα αυτά την στιγμή που τη διετία 2014-2015 η Ελλάδα μέτρησε πολύ λιγότερους Ρώσους επισκέπτες σε σύγκριση με τη χρονιά ρεκόρ του 2013 (περίπου 1,3 εκατ.),η Aegean περιέκοψε κατά 40% τη διαθέσιμη χωρητικότητά της στα δρομολόγια μεταξύ Ελλάδας-Ρωσίας.
Δεν είναι συνεπώς τυχαίο που ο Θόδωρος Βασιλάκης κατόρθωσε κάτι που έμοιαζε ακατόρθωτο. Η Aegean, όχι μόνον επιβίωσε σ’ έναν από τους πιο δύσκολους και ανταγωνιστικούς κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας, αλλά πρωτεύει ανάμεσα σε αεροπορικά μεγαθήρια, βραβεύεται για τις υποδειγματικές υπηρεσίες της, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού.
Συμπερασματικά η Aegean θα μπορούσε να στηρίξει σημαντικά τη γέννηση ενός νέου τουριστικού brand για τον Έβρο. Τι σημαίνει αυτό σε επίπεδο σχεδιασμού και συνεργιών;
Σημαίνει δημιουργία "βάσης" της στο αεροδρόμιο "Δημόκριτος" και δυνατότητα προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, σημαίνει νέα δρομολόγια απευθείας από πόλεις της Ευρώπης στην Αλεξανδρούπολη και, τέλος, συμπαράσταση στην προβολή της περιοχής μας με όλα τα μέσα επικοινωνίας που διαθέτει.
Αντιθέτως ο δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης επέλεξε τον δρόμο της σύγκρουσης και της αναξιοπιστίας, ενώ ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί και προ ημερών, με τα βέλη του αυτή την φορά να στρέφονται εναντίον της Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά, για την άρνησή της να μεταβεί στην Αλεξανδρούπολη για τα εγκαίνια του Γραφείου Διασύνδεσης με έναν από τους Δήμους της Αγίας Πετρούπολης!
Δυστυχώς και σε αυτή την περίπτωση ο κ.Λαμπάκης αδυνατεί να αντιληφθεί την πραγματικότητα, μια και πολλοί δήμαρχοι από όλη την Ελλάδα, είχαν προ ημερών προγραμματισμένες συναντήσεις εργασίας στο πλαίσιο της διεθνής τουριστικής έκθεσης ΜΙΤΤ της Ρωσίας στην Μόσχα, με την Υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, με την Πρέσβη της Ελλάδας, με στελέχη του ΕΟΤ από Αθήνα και Ρωσία, αλλά και με ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία που δραστηριοποιούνται στην Ρωσική αγορά.
Ο εκνευρισμός αυτός του κ.Λαμπάκη δεν μπορεί να είναι τυχαίως διότι πιθανώς να αντιλαμβάνεται και ο ίδιος ότι όλες του οι ενέργειες, όπως και κατά το παρελθόν, δεν πρόκειται να αποδώσουν τα αναμενόμενα και προσπαθεί κατά την προσφιλή του τακτική να βρει δικαιολογίες, φορτώνοντας της ευθύνες του σε όλους τους άλλους.
Για την Παράταξη
Παύλος Μιχαηλίδης
Επικεφαλής της δημοτικής
παράταξης"ΑΝΑ.Σ.Α."
Αιτία σύμφωνα με τον ίδιο, η αθέτηση της υπόσχεσης του κ. Βασιλάκη για αεροπορική σύνδεση της Aλεξανδρούπολης με την Αγία Πετρούπολη.
Δυστυχώς όμως για τον κ.Λαμπάκη, είχαν προηγηθεί δηλώσεις μας ως παράταξη για το θέμα αυτό, ακριβώς πριν από ένα χρόνο (3/4/2015) στην ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Σύμφωνα με αυτές, ένα αίτημα του προέδρου της αεροπορικής εταιρείας Aegean Airlines, το οποίο δεν ικανοποιήθηκε ποτέ από τις τοπικές αρχές, ήταν η αιτία της μη διεξαγωγής πτήσεων στο δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη - Ρωσία. Συγκεκριμένα ο κ.Βασιλάκης, ήδη από το 2014, είχε λάβει την υπόσχεση για την καταβολή του ποσού των 50.000 € στο Παιδικό Χωριό SOS στο Αρίστηνο της Αλεξανδρούπολης, ως χειρονομία καλής θελήσεως, με σκοπό να χρηματοδοτεί ο ίδιος την ζημιογόνο γραμμή προς την Αγία Πετρούπολη, γεγονός που αθετήθηκε και φυσικά ήταν σε γνώση του κ.Λαμπάκη. Θέλει συνεπώς πολύ θράσος για να κατηγορήσει κάποιος έναν άνθρωπο που έχει αποδείξει την αγάπη του προς την Ελλάδα, πόσο δε μάλιστα όταν αυτό βασίζεται σε αναληθή στοιχεία.
Θυμίζουμε δε, πως πριν από ένα μήνα, ο Πρόεδρος της Aegean αναγορεύθηκε σε Επίτιμο Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών, του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αυτό όμως που έχει αξία και δεν μπορεί δυστυχώς να αντιληφθεί ο δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης, είναι η σημασία του να διατηρείς τις σχέσεις σου άριστες σε μια ειλικρινή βάση, με ένα από τους σημαντικότερους Έλληνες επιχειρηματίες.
Για παράδειγμα αναφέρουμε πως από το 2013 η Aegean έκανε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας 7η βάση της, μετά τις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κέρκυρα και Λάρνακα, με αποτέλεσμα να "απογειωθεί" ο Μεσσηνιακός τουρισμός.
Ήδη για το 2016 αναμένονται στην Καλαμάτα περισσότερες πτήσεις σε σχέση με πέρυσι καθώς και νέοι προορισμοί, γεγονός που έχει ως συνέπεια, η περιοχή να συνδεθεί με 25 πόλεις της Ευρώπης, περιλαμβανομένου του Τελ Αβίβ στη Μέση Ανατολή!!!
Το αντάλλαγμα που ζήτησε η Aegean για την περιοχή μας ήταν φιλανθρωπικού χαρακτήρα,
όταν στην Καλαμάτα μέσω της εταιρείας ΤΕΜΕΣ (Costa Navarino),αναλάβανε το κόστος λειτουργίας ενός αεροπλάνου Airbus A319 προκειμένου να αρθεί το όποιο ρίσκο που θα είχε η Aegean για να διατηρήσει τα δρομολόγια του εξωτερικού.
Και όλα αυτά την στιγμή που τη διετία 2014-2015 η Ελλάδα μέτρησε πολύ λιγότερους Ρώσους επισκέπτες σε σύγκριση με τη χρονιά ρεκόρ του 2013 (περίπου 1,3 εκατ.),η Aegean περιέκοψε κατά 40% τη διαθέσιμη χωρητικότητά της στα δρομολόγια μεταξύ Ελλάδας-Ρωσίας.
Δεν είναι συνεπώς τυχαίο που ο Θόδωρος Βασιλάκης κατόρθωσε κάτι που έμοιαζε ακατόρθωτο. Η Aegean, όχι μόνον επιβίωσε σ’ έναν από τους πιο δύσκολους και ανταγωνιστικούς κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας, αλλά πρωτεύει ανάμεσα σε αεροπορικά μεγαθήρια, βραβεύεται για τις υποδειγματικές υπηρεσίες της, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού.
Συμπερασματικά η Aegean θα μπορούσε να στηρίξει σημαντικά τη γέννηση ενός νέου τουριστικού brand για τον Έβρο. Τι σημαίνει αυτό σε επίπεδο σχεδιασμού και συνεργιών;
Σημαίνει δημιουργία "βάσης" της στο αεροδρόμιο "Δημόκριτος" και δυνατότητα προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, σημαίνει νέα δρομολόγια απευθείας από πόλεις της Ευρώπης στην Αλεξανδρούπολη και, τέλος, συμπαράσταση στην προβολή της περιοχής μας με όλα τα μέσα επικοινωνίας που διαθέτει.
Αντιθέτως ο δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης επέλεξε τον δρόμο της σύγκρουσης και της αναξιοπιστίας, ενώ ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί και προ ημερών, με τα βέλη του αυτή την φορά να στρέφονται εναντίον της Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά, για την άρνησή της να μεταβεί στην Αλεξανδρούπολη για τα εγκαίνια του Γραφείου Διασύνδεσης με έναν από τους Δήμους της Αγίας Πετρούπολης!
Δυστυχώς και σε αυτή την περίπτωση ο κ.Λαμπάκης αδυνατεί να αντιληφθεί την πραγματικότητα, μια και πολλοί δήμαρχοι από όλη την Ελλάδα, είχαν προ ημερών προγραμματισμένες συναντήσεις εργασίας στο πλαίσιο της διεθνής τουριστικής έκθεσης ΜΙΤΤ της Ρωσίας στην Μόσχα, με την Υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, με την Πρέσβη της Ελλάδας, με στελέχη του ΕΟΤ από Αθήνα και Ρωσία, αλλά και με ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία που δραστηριοποιούνται στην Ρωσική αγορά.
Ο εκνευρισμός αυτός του κ.Λαμπάκη δεν μπορεί να είναι τυχαίως διότι πιθανώς να αντιλαμβάνεται και ο ίδιος ότι όλες του οι ενέργειες, όπως και κατά το παρελθόν, δεν πρόκειται να αποδώσουν τα αναμενόμενα και προσπαθεί κατά την προσφιλή του τακτική να βρει δικαιολογίες, φορτώνοντας της ευθύνες του σε όλους τους άλλους.
Για την Παράταξη
Παύλος Μιχαηλίδης
Επικεφαλής της δημοτικής
παράταξης"ΑΝΑ.Σ.Α."