O Μαρίνος Ουζουνίδης απαντάει στο Γιάννη Λασκαράκη


Σε απάντηση του δημοσιεύματος του κ. Γιάννη Λασκαράκη στην εφημερίδα «Η ΓΝΩΜΗ» με θέμα ΄΄Ο κ. Ουζουνίδης, οι καλύβες και οι επενδύσεις΄΄ στις 24 Ιουλίου 2013, ο εκλεγμένος Βουλευτής Έβρου με το κίνημα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κ. Μαρίνος Ουζουνίδης δηλώνει τα εξής:

«Εδώ και 20 χρόνια είμαι συνδρομητής  της έγκριτης εφημερίδας σας κ. Λασκαράκη, ενώ έχω συνάψει και επαγγελματική  σχέση μέσω της διαφήμισης του  ιδιωτικού Τεχνικού Γραφείου μου. Επειδή και εσείς κ. Λασκαράκη αλλά και πολλοί άλλοι χρησιμοποιούν τη φράση «προσφορά στα κοινά», θα ήθελα να μου απαντήσετε εάν η ενασχόλησή σας με τα κοινά, σας έχει βοηθήσει τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική σας επιτυχία και εξέλιξη. Εγώ ως νεοφώτιστος Βουλευτής, τον τελευταίο χρόνο ενασχόλησής μου με τα κοινά αποκόμισα πολλά οφέλη.
 Το πιστεύω και επιμένω πως είναι ώρα οι παλαιότεροι να αποχωρήσουν από το προσκήνιο ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε νέα παιδιά να αναλάβουν πρωτοβουλίες. Είναι λυπηρό, λαμπροί νέοι ΕΛΛΗΝΕΣ να διαπρέπουν στο εξωτερικό, και στην ίδια τους τη χώρα να μη τους δίδεται καν η δυνατότητα να αποδείξουν αν πραγματικά αξίζουν.
Κύριε Λασκαράκη, είμαι μαζί σας  να αναζητήσουμε το ποιοί καταχράστηκαν τις κρατικές επιδοτήσεις για τα ΄΄κουφάρια΄΄ στη Βιομηχανική Περιοχή Άβαντος. Για το ποιοί διαχειρίστηκαν την επένδυση Τρίγωνο ΑΕΒΕ τη δεκαετία του 90’ στο Σπήλαιο Ορεστιάδας (μιλάμε για τη μονάδα ραφής στρατιωτικού ιματισμού). Ας συγκρουστούμε μαζί με τα συμφέροντα των λαθραίων δραστηριοτήτων. Είμαι μαζί σας για οτιδήποτε μπορεί να προσφέρει προοπτική στην περιοχή του Έβρου και της Θράκης (ας διεκδικήσουμε μαζί τη μείωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης από τώρα).
Σε ό,τι αφορά το θέμα της off-shore εταιρίας που αναφέρεστε, θα γνωρίζετε πως έχει ασκηθεί αγωγή κατά της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» για σχετικό της δημοσίευμα (βλ. τεύχος 20-21/07/2013). Ας αφήσουμε λοιπόν τη δικαιοσύνη να αποφανθεί.»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια