Τζίμης Πανούσης: «Έχω περάσει έμφραγμα, εγκεφαλικό και πρόβλημα με τα νεφρά μου»

Ο Τζίμης Πανούσης μέσα από την δουλειά του λέει αυτά που πιστεύει.Ο τραγουδοποιός αποκάλυψε στο Πρώτο Θέμα ότι όσες φορές δεν εμφανίστηκε σε σκηνή ήταν επειδή είχε προβλήματα υγείας. «Αυτά που πιστεύω θέλω να τα πω στον κόσμο, γιατί αν δεν τα πω , θα έχω ακόμη και θέματα υγείας. Όσες φορές σε αυτά τα 40 χρόνια δεν βγήκα στη σκηνή, αντιμετώπισα τέτοια προβλήματα.
Έχω περάσει έμφραγμα, εγκεφαλικό και πρόβλημα με τα νεφρά μου, ενώ, βγαίνοντας να μιλήσω εκτονώνω όλο αυτό που υπάρχει μέσα μου», εξήγησε και συνέχισε:«Εγώ είμαι κομμουνιστής παλαιάς κοπής. Πιστεύω σε αυτό που λέει ο Μπρεχτ «ή όλοι ή κανείς»
Δεν είμαι σαν τα αμερικανάκια που κατεβαίνουν από τον ουρανοξύστη και πηδάνε τα χαρτόκουτα με τους άστεγους»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια