Το ανέκδοτο της ημέρας!!

Μπαίνει στο λεωφορείο ένας χίππυς και κάθεται δίπλα σε μια καλόγρια...Όλο θράσος τη ρωτάει αν θέλει να κάνουν σεξ...Εκείνη αρνείται ευγενικά και κατεβαίνει στην επόμενη στάση...
Ο οδηγός που παρακολούθησε τη σκηνή φωνάζει το
χίππυ μπροστά και του λέει:
-Άκου να σου πώ τι θα κάνεις...Η καλόγρια κάθε Τρίτη τα μεσάνυχτα πηγαίνει και προσεύχεται στο νεκροταφείο...Θα πάς εκεί και θα της πείς ότι είσαι ο θεός και θές να κάνεις σεξ μαζί της.Αποκλείεται να σου αρνηθεί.
Πραγματικά ο χίππυς τη Τρίτη τα μεσάνυχτα πάει στο νεκροταφείο.Βλέπει τη καλόγρια να προσεύχεται,τη χτυπάει στον ώμο και της λέει:
-Είμαι ο θεός κι αν κάνεις σεξ μαζί μου θα κερδίσεις τον παράδεισο...
Εκείνη αφού το σκέφτεται λιγάκι δέχεται με τη προυπόθεση να το κάνουν από πίσω για να μη χάσει τη παρθενιά της...
Αφού λοιπόν κάνουν ότι κάνουν ο χίππυς βγάζει τη μάσκα και λέει:
-Χαχα...σε ξεγάλασα είμαι ο χίππυς από το λεωφορείο...
Βγάζει και η καλόγρια το ράσο και λέει:
-Χαχα...κι εγώ σε ξεγέλασα...είμαι ο οδηγός του λεωφορείου...
http://oxaxanoulis.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια