Δ.Αβραμόπουλος: Η Θράκη στην πρώτη γραμμή για τη ΝΔ


Από την Αλεξανδρούπολη, πρώτο σταθμό της περιοδείας του στη Θράκη, ο Αντιπρόεδρος της Ν.Δ. κ.Δημήτρης Αβραμόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Βρίσκομαι σήμερα στην αγαπημένη μου Θράκη, όχι με την ιδιότητα του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, αλλά με την άλλη μου ιδιότητα του αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, με σκοπό να έλθω σε επαφή τόσο με τους οργανωμένους εδώ στην περιοχή, τις νομαρχιακές διοικούσες επιτροπές, αλλά και με την  κοινωνία.

Η Θράκη είναι στην πρώτη γραμμή της προτεραιότητας της Νέας Δημοκρατίας, όχι μονάχα ενόψει των εκλογών, αλλά κυρίως από την ώρα που ο ελληνικός λαός θα της αναθέσει και πάλι τη μεγάλη ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας.
Είναι μία από τις γωνιές της πατρίδας μας με μεγάλα προβλήματα, με μεγάλες δυνατότητες και με ένα αξιόμαχο κοινωνικό και πολιτικό δυναμικό που πρέπει να ενθαρρυνθεί και να στηριχθεί. Παράλληλα με την επίσκεψή μου εδώ, θα περιηγηθώ και στον χώρο της μουσουλμανικής μειονότητας, θα έχω επαφή με τοπικούς παράγοντες και με φορείς. Θα είναι μια ακόμη ευκαιρία να παρουσιάσουμε το πρόγραμμά μας για τη μειονότητα.
Έχουν αλλάξει πάρα πολλά τον τελευταίο καιρό, η Ελλάδα υιοθετεί πολύ πιο προχωρημένες, προοδευτικές πολιτικές και πρέπει οι μουσουλμάνοι συμπατριώτες μας να αισθάνονται πραγματικά φιλόξενα, μέσα σε ένα περιβάλλον που τους δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξουν όλες τους τις δυνατότητες και να συμβάλλουν με το δικό τους τρόπο στην ανάπτυξη και την πρόοδο της πατρίδας μας. Αυτά όμως σαν γενικά. Στο τέλος της περιοδείας θα πούμε περισσότερα».
ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ : Για το θέμα της λαθρομετανάστευσης;
Δ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: Μας απασχολεί πάρα πολύ. Είχα έρθει πριν από λίγο καιρό με την άλλη μου ιδιότητα, του Υπουργού Εθνικής Αμύνης. Έχουμε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, ξέρουμε για τα μεγάλα προβλήματα της περιοχής, θα έχω την ευκαιρία να τα συζητήσω κατά τη διάρκεια της παρουσίας μου εδώ. Όπως ξέρετε, είναι μία από τις προτεραιότητές μας σε εθνικό και κοινωνικό επίπεδο. Θέλω να πιστεύω ότι θα δοθεί τέλος σε αυτό το μεγάλο πρόβλημα που θέτει σε μεγάλους κινδύνους και την κοινωνική συνοχή και την οικονομία.
Από την άλλη μεριά όμως, πρέπει να ασκούμε και μια πολιτική, που να σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα στο πνεύμα του δημοκρατικού πολιτισμού.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Συμφωνείτε με τα κλειστά κέντρα;
Δ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι δική μου αρμοδιότητα ως Υπουργού εθνικής Αμύνης. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν αντιδράσεις που με προσοχή καταγράφονται. Το αρμόδιο Υπουργείο θέλω να πιστεύω ότι πρέπει να τις λάβει σοβαρά υπόψη. Σκοπός δεν είναι να εφαρμοσθεί απλά ένα μέτρο, είναι να ανταποκρίνεται στις δυνατότητες και στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
statesmen.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια