Ληστεία στο κέντρο του Πύργου


Ληστεία με όπλα έγινε πρίν από λίγη ώρα στο κέντρο του Πύργου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πέντε (5)  άνδρες αλλοδαποί, μάλλον Ρουμάνοι, εισέβαλαν σε Κομωτήριο στην οδό Ξάνθου, δίπλα στο Δημοτικό Θέατρο "ΑΠΟΛΛΩΝ" και σε απόσταση 15 μέτρων από την Εμπορική Τράπεζα Πύργου.
Με απειλή όπλου ζήτησαν ότι λεφτά έχει η ιδιοκτήτρια του Κομωτηρίου.
Από την τσάντα της αφαίρεσαν το πορτοφόλι της και πήραν ότι χρήματα υπήρχαν στην ταμειακή της μηχανή.
Στην συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.

ΝΕΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες που λάβαμε από την Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας, Διεύθυνση Ασφαλείας, το γεγονός έχει ως εξης:
Στο κομμωτήριο μπήκαν δύο μελαμψοί άνδρες και στην συνέχεια άλλοι δύο.
Οι ιδιοκτήτρια τρόμαξε και βγήκε από το κατάστημά της.
Τότε αυτοί αφαίρεσαν τα χρήματα από  το πορτοφόλι της και την ταμειακή της μηχανή και έφυγαν.
Η ιδιοκτήτρια τρομαγμένη έκλεισε το κατάστημά της.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια