ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΒΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΡΙΝΟΥ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ

Χθες, Τρίτη 09-09-2014, κατόπιν  τηλεφωνικής μου παρέμβασης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, στους έγκριτους δημοσιογράφους Σ. Σταυρίδη και Δ. Δούκα κατά τη διάρκεια της συζήτησης, σχετικά με την δημιουργία νέου ανεξάρτητου Δήμου Φερών-Τυχερού, θα ήθελα να προβώ στις εξής διευκρινίσεις:


Για την καλύτερη ενημέρωση των συμπολιτών μου, στους δύο πρώην Δήμους Φερών και Τυχερού, καλό θα ήταν, να παρευρεθώ στο τηλεοπτικό πλατό για μία εκτενέστερη και αναλυτικότερη συζήτηση  επί του θέματος, καθώς χθες δεν είχα καλή ακουστική λόγω της παρουσίας μου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τα δύο τηλεοπτικά κανάλια ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ και ΔΕΛΤΑ TV, τα οποία μου δίνουν συχνά το βήμα ώστε να αναφέρω μείζονα θέματα της περιοχής μου. Το θέμα της συνένωσης των δύο Δήμων δεν είναι επιθυμία του Μαρίνου Ουζουνίδη αλλά αίτημα των ιδίων των κατοίκων.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια