«Χαιρετισμός της υποψήφιας Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Γεωργίας Νικολάου»

Θέλω  να μιλήσω απλά με ειλικρίνεια όπως έκανα πάντα στη ζωή μου: η συμμετοχή στην αυτοδιοίκηση είναι τιμή, πρόκληση, ευθύνη και αγωνία. Αν και δε γεννήθηκα εδώ, ήταν επιλογή μου να μείνω. Εδώ έκανα οικογένεια, εδώ δουλεύω, εδώ είναι οι φίλοι μου είναι πλέον ο τόπος μου. Τριάντα έξι χρόνια είναι μια ολόκληρη ζωή!
Η ειδοποιός  διαφορά του Καλλικράτη από τις  προηγούμενες μορφές αυτοδιοίκησης  είναι η διευρυμένη συμμετοχή  και η αυτονομία. Σε πολύ μεγάλο βαθμό, μόνοι μας πλέον θα αποφασίζουμε σε τι περιβάλλον θέλουμε να ζούμε. Απαραίτητο στοιχείο η συμμετοχή  όλων στα κοινά, στην ανάδειξη των προβλημάτων και στην εξεύρεση  λύσεων.

Είναι δικαίωμα και υποχρέωση, ευθύνη μας να καλυτερεύσουμε τον τόπο μας Αυτός θα είναι ο κύριος στόχος: να κάνουμε την ζωή μας ευκολότερη, ποιοτική. Να μπορέσει ο τόπος να αναπτυχθεί, να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που έχει.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να δουλέψουμε όλοι μας. Προσωπικά  δίνω μία υπόσχεση: θα προσπαθήσω να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις, με αξιοκρατία, με διαφάνεια. Η επιλογή των συνεργατών  θα γίνει με μόνα κριτήρια την εργατικότητα, τη διάθεση προσφοράς, την έξωθεν καλή μαρτυρία, την αποτελεσματικότητα. Αυτό ενδιαφέρει κυρίως: να είμαστε αποτελεσματικοί.
Η ανάπτυξη του τόπου δεν γίνεται με λόγια  αλλά με έργα. Χρειάζεται να αξιοποιήσουμε το εγχώριο δυναμικό, ανθρώπινο και υλικό, τους πόρους της κεντρικής διοίκησης, τα ευρωπαϊκά προγράμματα. Να εκμεταλλευτούμε τις τοπικές πηγές πλούτου. Τα προβλήματα είναι χρόνια και όχι λίγα. Είναι καιρός ένα – ένα, όλα μαζί δε γίνονται, να τα λύσουμε. Έχω πλήρη επίγνωση ότι κανείς μόνος του δεν μπορεί να πετύχει τίποτα. Τα πράγματα δεν είναι εύκολα αλλά αισιοδοξώ ότι δεν είναι άλυτα, αρκεί να υπάρχει συνέπεια λόγων και έργων. «Μύθων τε ρητήρ και έργων πρηκτήρ» κατά τον Όμηρο.
Και υπόσχομαι, αν ευτυχήσω να υπηρετήσω από αυτήν τη θέση τον τόπο μας, στο τέλος της θητείας μου να μπορώ να σας κοιτάζω στα μάτια.  

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια