Δυσαρέσκεια Μαρίνου Ουζουνίδη προς το Χριστόδουλο Τοψίδη πρόεδρο ΕΒΕΑ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΒΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΡΙΝΟΥ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ


«Θα ήθελα να εκφράσω τη βαθειά μου δυσαρέσκεια προς τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Έβρου, κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, για το γεγονός το οποίο έλαβε χώρα την Παρασκευή 20/06/2014 κατά τη διάρκεια της τελετής εγκαινίων και αγιασμού της 16ης Διεθνούς Έκθεσης Αλεξανδρούπολης.


Η παράλειψη αναφοράς του ονόματός μου, -για ακόμη μια φορά-, σε δημόσια εκδήλωση φορέων του Νομού Έβρου μπορεί να θεωρηθεί τυχαία; Δεν νομίζω!


Ως ενεργό μέλος (εδώ και 15 έτη) του Επιμελητηρίου Έβρου και κατέχοντας ως Βουλευτής Νομού Έβρου μια θεσμική θέση, η οποία μου δίνει τη δυνατότητα να προωθήσω και εγώ με τη σειρά μου την εμπορική και όχι μόνο φωνή της Αλεξανδρούπολης και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, θα ήταν τουλάχιστον επιθυμητό να απευθύνω ένα χαιρετισμό για να επιδοκιμάσω και δηλώσω και δημόσια τη στήριξη μου προς τον εμπορικό κόσμο του Έβρου και της Αλεξανδρούπολης.


Εφόσον ο κ. Τοψίδης δεν μου έδωσε τη δυνατότητα θα ήθελα, μέσω του συγκεκριμένου Δελτίου Τύπου, να ευχηθώ στους συμπολίτες μου επιχειρηματίες και σκληρά εργαζόμενους να επιτύχουν συμφέρουσες και καλές επαγγελματικές συμφωνίες ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στους ατελείωτους και δυσβάσταχτους φόρους που επιβάλλει ανελλιπώς τα τελευταία 4 χρόνια η ελληνική κυβέρνηση.


Ορισμένοι θεσμικοί φορείς οφείλουν να καταλάβουν ότι στον Έβρο, και βέβαια για πρώτη φορά μετά την μεταπολίτευση, υπάρχει ένας βουλευτής εκτός Νέας Δημοκρατίας και ΠΑ.ΣΟ.Κ. Είναι ο εκλεγμένος με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτής, Μαρίνος Ουζουνίδης, στηριζόμενος από τον ανώνυμο και σκληρά εργαζόμενο Εβρίτη. Όσο ο κόσμος αυτός με στηρίζει, τόσο θα συνεχίσω να ασκώ τη σκληρή κριτική μου σε φορείς οι οποίοι στηρίζουν τα κυβερνητικά συμφέροντα.


Διευκρινίζω για ακόμη μια φορά, αφού πρώτα ευχαριστήσω τον κ. Ντόλιο, ο οποίος προς τιμήν του έκανε τη μοναδική αναφορά στο όνομά μου, ότι οι σχέσεις μου με τους τρείς υφυπουργούς και βουλευτές Έβρου παραμένουν άριστες. Αναφέρομαι στον Υφυπουργό Εξωτερικών κ. Άκη Γεροντόπουλο, τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο, και τον Υφυπουργό Εσωτερικών κ. Γιώργο Ντόλιο, στους οποίους εύχομαι να έχουν καλή επιτυχία στο έργο τους, με γνώμονα όμως το καλό του τόπου μας, της πατρίδας μας και των συμπολιτών μας. Σαν νέος βουλευτής, και οι τρείς, όποτε χρειάστηκα κάτι, είχαν ανοιχτή την πόρτα του γραφείου τους».


Με εκτίμηση,


Ουζουνίδης Δ. Μαρίνος
Βουλευτής Νομού Έβρου
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια