Ν. Λυγερός
Η ρομποτική στην Παιδεία μπορεί να ξαφνιάσει την παραδοσιακή εκπαίδευση. Κι όμως η ρομποτική μπορεί να βοηθήσει έμπρακτα τα μαθήματα των μαθηματικών και της πληροφορικής. Επίσης σε συνδυασμό με την υπουργική απόφαση της υποχρεωτικής εκμάθησης του σκακιού στο δημοτικό, έχουμε μια ενίσχυση της ικανότητας να παρθούν στρατηγικές και ορθολογικές αποφάσεις. Και αυτό είναι καλό για την γενική νοητική ανάπτυξη του παιδιού. Έτσι η ρομποτική έρχεται λοιπόν να συμπληρώσει σε πρακτικό επίπεδο με άμεση ανάδραση όσον αφορά στις θεωρητικές γνώσεις. Επίσης σε επίπεδο μηχανολογικό, η ρομποτική έρχεται να δείξει τα απαραίτητα πρώτα βήματα για την κατασκευή ενός ρομπότ που περιλαμβάνει συνδεσμολογία, κινητήρα, αισθητήρες κλπ και βέβαια προγραμματισμό ακόμα και αν αυτός είναι βασικός, αφού χρησιμοποιείται βασικά μόνο για εικονική προσέγγιση. Έτσι η ρομποτική μπορεί να είναι ένα πολύ σοβαρό ενδιάμεσο για παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν στη συνέχεια με τεχνολογικά επαγγέλματα. Βλέπουμε με αυτόν τον τρόπο ότι η ρομποτική προσφέρει δυνατότητες σε πολλαπλό επίπεδο στην Παιδεία. Κι επειδή υπάρχει ήδη μία κρίσιμη μάζα παιδιών που τη γνωρίζουν στα σχολεία τους, μπορούμε να φανταστούμε την εξέλιξή της, όταν γενικευτεί ως επιστήμη εκμάθησης στην ελληνική Παιδεία με εφαρμογές που αφορούν και στα ναυτιλιακά και στα αεροναυπηγικά αλλά βέβαια και στα ενεργειακά.
Η ρομποτική στην Παιδεία μπορεί να ξαφνιάσει την παραδοσιακή εκπαίδευση. Κι όμως η ρομποτική μπορεί να βοηθήσει έμπρακτα τα μαθήματα των μαθηματικών και της πληροφορικής. Επίσης σε συνδυασμό με την υπουργική απόφαση της υποχρεωτικής εκμάθησης του σκακιού στο δημοτικό, έχουμε μια ενίσχυση της ικανότητας να παρθούν στρατηγικές και ορθολογικές αποφάσεις. Και αυτό είναι καλό για την γενική νοητική ανάπτυξη του παιδιού. Έτσι η ρομποτική έρχεται λοιπόν να συμπληρώσει σε πρακτικό επίπεδο με άμεση ανάδραση όσον αφορά στις θεωρητικές γνώσεις. Επίσης σε επίπεδο μηχανολογικό, η ρομποτική έρχεται να δείξει τα απαραίτητα πρώτα βήματα για την κατασκευή ενός ρομπότ που περιλαμβάνει συνδεσμολογία, κινητήρα, αισθητήρες κλπ και βέβαια προγραμματισμό ακόμα και αν αυτός είναι βασικός, αφού χρησιμοποιείται βασικά μόνο για εικονική προσέγγιση. Έτσι η ρομποτική μπορεί να είναι ένα πολύ σοβαρό ενδιάμεσο για παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν στη συνέχεια με τεχνολογικά επαγγέλματα. Βλέπουμε με αυτόν τον τρόπο ότι η ρομποτική προσφέρει δυνατότητες σε πολλαπλό επίπεδο στην Παιδεία. Κι επειδή υπάρχει ήδη μία κρίσιμη μάζα παιδιών που τη γνωρίζουν στα σχολεία τους, μπορούμε να φανταστούμε την εξέλιξή της, όταν γενικευτεί ως επιστήμη εκμάθησης στην ελληνική Παιδεία με εφαρμογές που αφορούν και στα ναυτιλιακά και στα αεροναυπηγικά αλλά βέβαια και στα ενεργειακά.
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου