Προκαλεί εξαιρετική εντύπωση το γεγονός ότι ο Υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος δηλώνει την πρόθεσή του να προχωρήσει σε διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών κατά την επόμενη σχολική χρονιά (2014-15), επιδιώκοντας να εξαιρέσει το Υπουργείο του από την εφαρμογή του 1:10 στο Δημόσιο, την ίδια στιγμή που δυο πρόσφατα πορίσματα του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, τα οποία είναι σε γνώση του Υπουργού καιείδαν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν ποσοστά από 44% έως 65% εκπαιδευτικών σε σχολεία που δεν συμπλήρωναν το διδακτικό τους ωράριο με διάφορα παράνομα μέσα κατά τα τελευταία τέσσερα σχολικά έτη.
Σύμφωνα με τα πορίσματα, πάνω από 2.000 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων, με παράνομες μεθοδεύσεις είχαν απαλλαγεί από μέρος ή ακόμα και πλήρως από το διδακτικό τους ωράριο. Οι «γνωστές» πρακτικές είναι μεταξύ άλλων οι εξής:
- Τεχνητή δημιουργία εικονικών νέων τμημάτων στα σχολεία
- Μη συστηματική ενημέρωση του ηλεκτρονικού συστήματος καταγραφής μεταβολών των σχολικών μονάδων από τους κατά νόμο υπεύθυνους διευθυντές
- Ανάθεση εικονικού «διοικητικού έργου» σε εκπαιδευτικούς.
Πριν λοιπόν αναζητήσει ο Υπουργός Παιδείας την εύκολη λύση των νέων διορισμών, η Δράση τον καλεί να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια αξιοποίησης του υφιστάμενου προσωπικού, επιταχύνοντας το σχετικό διοικητικό έλεγχο, οδηγώντας σε πειθαρχικό έλεγχο τους υπευθύνους, επιβραβεύοντας όσους κάνουν ευσυνείδητα τη δουλειά τους αλλά και περιορίζοντας την υπερφορολόγηση.
Παράλληλα τον καλούμε να επανεξετάσει όλο το πλέγμα αναθέσεων διδασκαλίας μαθημάτων, καθώς η Ελλάδα είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα με 114 διαφορετικές ειδικότητες εκπαιδευτικών.
Σε διαφορετική περίπτωση ο Υπουργός θα είναι υπόλογος γιατί σε μια δύσκολη συγκυρία υπερφορολόγησης των Ελλήνων πολιτών επιλέγει τον εύκολο δρόμο του λαϊκισμού και των νέων διορισμών από το δύσκολο δρόμο των μεταρρυθμίσεων και της βέλτιστης αξιοποίησης των ανθρώπινων πόρων στην εκπαίδευση.
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου