Ερώτηση Αν. Δημοσχάκη για το ζήτημα περιαγωγής σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ξένων χωρών

Επίκαιρη ερώτηση κατατέθηκε από τον Βουλευτή Έβρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αναστάσιο Δημοσχάκη αναφορικά με το ζήτημα της περιαγωγής σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ξένων χωρών ενώ ο χρήστης βρίσκεται στον Έβρο
Το συγκεκριμένο ζήτημα αφορά μεγάλο τμήμα των κατοίκων του Έβρου, αλλά και όλους τους επισκέπτες και τουρίστες στην περιοχή. Τα κόστη από την αυτόματη περιαγωγή επιβαρύνουν τις δραστηριότητες των πολιτών στον Έβρο και ειδικότερα τις τηλεπικοινωνίες επαγγελματιών. Επίσης δημιουργούν σύγχυση και αυξημένα κόστη σε όποιον επισκέπτεται τον Έβρο, είτε ως τουρίστας, είτε ως ετεροδημότης Εβρίτης που επισκέπτεται την πατρίδα του. Σε κάθε περίπτωση, αποτελεί πηγή ανασφάλειας και ένδειξη εγκατάλειψης για τους κατοίκους του Έβρου.
Ερωτάται, επομένως, ο αρμόδιος Υπουργός τι προτίθεται να κάνει, σε συνεργασία ακόμα και με τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, αλλά και σε σχέση με τους ομολόγους του των γειτονικών χωρών, έτσι ώστε να σταματήσει αυτή η επιβάρυνση των πολιτών και επαγγελματιών, αλλά και του τουριστικού προϊόντος του Έβρου.


Ακολουθεί η επίκαιρη ερώτηση:
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: κ. Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού
ΘΕΜΑ: Περιαγωγή κινητής τηλεφωνίας στον Νομό Έβρου


Εν μέσω της οικονομικής κρίσης, μία ακόμα διαρκής επιβάρυνση προστίθεται στα νοικοκυριά και τους επαγγελματίες του Έβρου, η οποία στερεί επιπροσθέτως έσοδα στο κράτος και επιβαρύνει τον Τουρισμό μας. Πρόκειται για τα φαινόμενα υπαγωγής των συσκευών κινητής τηλεφωνίας σε δίκτυα όμορων χωρών σε πολλά σημεία του Νομού Έβρου.
Συγκεκριμένα, στην διαδρομή οδικώς από την Αλεξανδρούπολη έως το Ορμένιο, καθώς και στην διαδρομή οδικώς από το Ορμένιο έως το Μεγάλο Δέρειο, οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας, μέσω της υπηρεσίας περιαγωγής, συνδέονται σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας από την Τουρκία και την Βουλγαρία αντίστοιχα. Το ίδιο συμβαίνει και σε όσους οικισμούς βρίσκονται κατά μήκος αυτών των παραμεθόριων περιοχών. Το γεγονός αυτό οδηγεί στην εκτόξευση των  εξόδων επικοινωνίας των κατοίκων, αλλά και των επισκεπτών του Έβρου, όπως και όσων επικοινωνούν από την λοιπή Ελλάδα με τον Έβρο μέσω κινητής τηλεφωνίας, αφού εν αγνοία τους καλούν πρακτικά στο «εξωτερικό». Γινόμαστε συχνότατα δέκτες παραπόνων, όχι μόνο από τους επαγγελματίες και μόνιμους κατοίκους, αλλά και από επισκέπτες και διερχόμενους από την περιοχή, για εξοντωτικά υψηλούς λογαριασμούς. Έχουμε τόσο εγώ ο ίδιος, όσο και συνεργάτες μου, προσωπική εμπειρία υπερβολικών χρεώσεων.
Τα κόστη αυτά επιβαρύνουν την τοπική οικονομία, δρουν αποτρεπτικά σε επισκέπτες και τουρίστες και δημιουργούν ροές χρημάτων εκτός χώρας, προς τους γείτονές μας. Πρωτίστως όμως, δημιουργούν αίσθημα ανασφάλειας και θλίψης στους κατοίκους του Έβρου, οι οποίοι αισθάνονται πολλές φορές ξένοι μέσα στο σπίτι τους, αλλά και σύγχυση και οργή στους επισκέπτες οι οποίοι επισκέπτονται Ελληνικά εδάφη και βρίσκονται να εξυπηρετούνται από Τουρκικές και Βουλγάρικες εταιρίες.


Με βάση τα παραπάνω ερωτάσθε:

  • Γνωρίζετε το ύψος των διαφυγόντων κεφαλαίων σε εταιρίες του εξωτερικού από αυτό το φαινόμενο και πόσο εν τέλει επιβαρύνεται η τοπική οικονομία του Έβρου και της χώρας;
  • Σκοπεύετε να προβείτε σε ενέργειες θωράκισης των τηλεπικοινωνιών του Έβρου, εάν χρειαστεί και σε συνεργασία με τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ή, έστω, δημιουργίας συστήματος ενημέρωσης κατοίκων και επισκεπτών για το ζήτημα;
  • Σκέφτεστε να προβείτε σε συζητήσεις με την Τουρκική και Βουλγαρική πλευρά σε σχέση με την οριοθέτηση της περιαγωγής των δικτύων κινητής τηλεφωνίας;

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια