Νόμιμος ιμάμης στη Θράκη καταγγέλλει το τουρκικό Προξενείο

Tα ανήκουστα που γίνονται στα χωριά των φιλήσυχων μουσουλμάνων

Είναι συγκλονιστικά αυτά που περιγράφει νόμιμος ιμάμης της Θράκης, οποίος υποστηρίζει πως η άρνησή του να συμπλεύσει με την γραμμή του Προξενείου και του παράνομου μουφτή, κατέληξε στο να φοβάται ακόμη και για τη ζωή του.
Απευθυνόμενος στο μουφτή Κομοτηνής κ. Μέτσο Τζεμαλή, ζητά την προστασία του: «Θέτω στην διάθεσή σας την παραίτησή μου, η οποία γίνεται για λόγους αυτοπροστασίας, ανώτερους και ανεξάρτητους της θελήσεως μου και σας ζητώ να με τοποθετήσετε σε άλλη θέση ιμάμη της προτίμησης σας στο Ν. Ροδόπης ή στο Ν. Ξάνθης».
Η εφημερίδα Χρόνος της Κομοτηνής δημοσιεύει όλο το κείμενο της επιστολής του, από το οποίο αποσπούμε ορισμένα αποσπάσματα:
«Σοφολογιώτατε, τον τελευταίο χρόνο η άσκηση των καθηκόντων μου έγινε προβληματική και δύσκολη από την συμπεριφορά κυρίως ενός συγχωριανού μου o oποίος ξεκίνησε μια εκστρατεία κατασυκοφάντησης και διαπόμπευσης μου στο χωριό, επιθυμώντας ευθέως να με αναγκάσει να εγκαταλείψω την θέση μου ή να απαρνηθώ την πίστη μου στο πρόσωπό σας και να ενταχθώ στο προσωπικό του Ιμπραήμ Σερήφ» (σ.σ. του ψευτομουφτή).
Και αφού ο ιμάμης εξιστορεί τις πιέσεις που δέχεται, έφθασε στο σημείο να καταθέσει μήνυση κατά του προσώπου που τον ενοχλεί. Και συνέβη το εξής εξωφρενικό:
«Μόλις έλαβε γνώση των δικαστικών ενεργειών μου, προφανώς απευθύνθηκε στο Τουρκικό Προξενείο, διότι αμέσως δέχτηκα πρόσκληση να επισκεφτώ τον Τούρκο Πρόξενο, τον οποίο και συνάντησα παρουσία των Μουτεβελήδων της Βακουφικής Επιτροπής.
» Εκείνος μου ζήτησε να ανακαλέσω όλες τις ενέργειές μου στα δικαστήρια, μου πρότεινε ανταλλάγματα για εμένα και τα παιδιά μου, ενώ μου έθεσε έμμεσες απειλές και ψυχολογικά διλήμματα, προκαλώντας μου φόβο και ανησυχία για εμένα και την οικογένεια μου. Την τελευταία εβδομάδα οι πιέσεις εντάθηκαν, καθώς δικηγόροι, δημοσιογράφοι και οι Μουτεβελήδες του χωριού μου, μαζί με τον Τούρκο Πρόξενο με πίεσαν φορτικά και με πειθώ να ανακαλέσω την μήνυση και την αγωγή μου κατά του συγχωριανού μου Μπ. Χ. και να ενταχθώ στο προσωπικό του Ιμπραήμ Σερήφ.
» Μάλιστα, το βράδυ της 8-10-2012, δέχθηκα μετά την απογευματινή προσευχή, την επίσκεψη του Τούρκου Προξένου, ενός δικηγόρου και των Μουτεβελήδων της Βακουφικής Επιτροπής, οι οποίοι με πίεσαν και πάλι να ανακαλέσω τις ενέργειες μου κατά του συγχωριανού μου ( ο οποίος ήταν επίσης παρών) και να απαρνηθώ την πίστη μου στο πρόσωπο σας.
» Μάλιστα, ο Τούρκος Πρόξενος μου έταξε προθεσμία έως την επομένη το μεσημέρι (9-10-2012), να του δηλώσω ότι δέχομαι να ανακαλέσω την μήνυση και αγωγή κατά του Μπ. Χ. και να δηλώσω υποταγή στον Ιμπραήμ Σερήφ, διαφορετικά θα είμαι υπόλογος έναντι της Τουρκίας, και όλων των κατοίκων της μειονότητας που δηλώνουν πίστη στην μητέρα πατρίδα Τουρκία».
Αυτά τα ανήκουστα κι άλλα πολλά γίνονται στα χωριά των φιλήσυχων μουσουλμάνων, που προσπαθούν να τους κάνουν πολιτικά και προπαγανδιστικά υποχείρια κι όπου δεν το καταφέρνουν με τα λόγια μετέρχονται πιέσεων κι άλλων τρόπων. Ο ιμάμης, ήδη αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα και αναγκάζεται να προσφύγει στη λήψη ψυχοφαρμάκων και ηρεμιστικών, κατόπιν ιατροφαρμακευτικής αγωγής, για να αντέχει στην κοινωνική πίεση και ψυχολογική φόρτιση που του ασκείται και για να υπερνικά τους φόβους του.
Η ζωή του έχει ανατραπεί και η οικογενειακή γαλήνη έχει διαταραχθεί, ενώ δεν διστάσει να ομολογήσει: «Φοβόμαστε να βγούμε από το σπίτι μας και φοβόμαστε μην πάθουμε κακό. Φοβάμαι πλέον να κυκλοφορήσω εντός της κοινότητας όπου διαμένω και εργάζομαι, η δε παρουσία μου στις κοινωνικές συναθροίσεις των συγχωριανών μου, περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην τέλεση της προσευχής και των λοιπών καθιερωμένων θρησκευτικών μας τελετουργιών, καθόσον διατελώ διορισμένος ιμάμης του ιερού τεμένους της κοινότητάς μας. Υπάρχουν στιγμές που φοβάμαι μέχρι και για την ζωή μου».
Έτσι λοιπόν ζητά την παραίτησή του για λόγους αυτοπροστασίας, ανώτερους και ανεξάρτητους της θέλησής του και ζητά από το νόμιμο μουφτή να τοποθετηθεί σε άλλη θέση ιμάμη στο Ν. Ροδόπης ή στο Ν. Ξάνθης. Θα δούμε την εξέλιξη -γράφει ο «Χρόνος»- κι αν τελικά κάνει κουμάντο ο επίσημος μουφτής της περιοχής ή οι διάφοροι ξενοκίνητοι και περίεργων επιδιώξεων παράγοντες αλλά και διπλωμάτες που θα πρέπει να ελεγχθούν για την συμπεριφορά τους.

Ο Μακεδών

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια