Ο Γιώργος Ντόλιος σχετικά με τις αναταράξεις στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ


Η τοποθέτηση μου στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος είχε έναν και μόνο στόχο: ''Να τονίσω πως σε τόσο κρίσιμα ζητήματα για την Ελλάδα και το ΠΑ.ΣΟ.Κ η κοινοβουλευτική ομάδα οφείλει να έχει ενιαία στάση''.

Θέλω επίσης να αναφέρω πως διαβάζοντας σε διάφορα blogs τοπικά ή μη τις δήθεν δηλώσεις μου στην κοινοβουλευτική ομάδα, περί ψήφισης ή μη των μέτρων, έχω να πω πως πρόκειται περί αθλίων διαρροών που προέρχονται από διάφορους προθύμους και οι οποίες μάλιστα διαστρεβλώνουν εν γνώση τους την τοποθέτηση μου στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος.

Απορώ πως με τόσο μεγάλη ευκολία διάφορα ''ενημερωτικά μέσα'' αναπαράγουν με μεθόδους σκουριασμένου τηλεφώνου, ήδη διαστρεβλωμένες και απομονωμένες εκφράσεις ή θέσεις, οι οποίες δεν αποδίδουν το πολιτικό περιεχόμενο της τοποθέτησης μου.

gkatzios: Δηλαδή κύριε Ντόλιο δεν είπατε στον κ.Κασσή, ο οποίος δήλωσε ότι δεν θα ψηφίσει τα μέτρα, να παραδώσει την έδρα του;
Να περιμένουμε λοιπόν να συμβάλλεται και εσείς, να μην ψηφίσει η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος σας τα μέτρα, αφού σας ενδιαφέρει η ενιαία στάση, εκτός και εάν εργάζεστε για να τα ψηφίσετε ομόφωνα!!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια