Οι «τρεις ιεράρχες» της ΔΗΜΑΡ...

Επειδή πολλά γράφονται και περισσότερα λέγονται για την αγνότητα των προθέσεων των τριών φωνασκούντων της ΔΗΜΑΡ (Ψαριανός, Παπαδόπουλος,Οικονόμου) και ασχημονούντων κατά του Προέδρου της Φώτη Κουβέλη, εγώ μόνο μια πρόβλεψη κάνω.
Ο εκ του ΠΑΣΟΚ εκπορευόμενος Βασίλειος, ουχί της Καισαρείας αλλά της Αττικής, Οικονόμου το πιθανότερο είναι να μην συμμετάσχει τελικά στις διεργασίες για την Κεντροαριστερά, αλλά να υποκύψει στη γοητεία της συνεργασίας με την Κεντροδεξιά.

Ο Γρηγόριος ο Ψαριανός, και ουχί ο Ναζιανζηνός, μάλλον θα προτιμήσει να κολυμπήσει στο Ποτάμι με τον Στ. Θεοδωράκη παρά να πνίξει τον πόνο του στο ουίσκι παρέα με τον Κουκουλόπουλο.

Ο δε μικρός της παρέας, ο μελίρρυτος Ιωάννης Παπαδόπουλος, μου φαίνεται ότι θα είναι ο μόνος όστις θα εμπιστευθεί τον Βενιζέλο και θα καθίσει κάτω από την Ελιά για να μην τον χτυπά ο ήλιος. Και τούτο επειδή έχει ακούσει καταπληκτικές ιστορίες για τον αντιπρόεδρο της κυβερνήσεως από τη μέλλουσα πεθερά του Ντόρα Μπακογιάννη όταν οι δυο τους ήταν αξέχαστο (τηλεοπτικό) δίδυμο.

Νοστράδαμος δεν είμαι, την πρόβλεψη όμως, για τους «τρεις ιεράρχες» της Αγίου Κωνσταντίνου, την κάνω επειδή κάτι μου λέει ότι θα επαληθευτεί και μάλιστα σύντομα με πολλές και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια.

Ωχ, τώρα θυμήθηκα ότι τον μικρό δεν τον λένε Ιωάννη, αλλά Αντώνιο. Το αφήνω όμως για να μην μου χαλάσει το σχήμα των ιεραρχών...

matrix24.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια