Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέει το ρεπορτάζ.
Και το ρεπορτάζ από www.lamiareport.gr
Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2014/11/blog-post_630.html#ixzz3JKiTw9qz
Η αλήθεια είναι ότι στο Α.Τ Λαμίας είχαν φτιάξει στην καφετιέρα περισσότερες κούπες καφέ και για να μην πάει χαμένος αλλά και για να έχουν παρέα οι αστυνομικοί ανέβηκαν στην πλατεία και εκεί βρήκαν τους φίλους τους.
Οι χρυσαυγίτες φίλοι τους για να μην φανούν αγνώμονες πήραν το πανό που βρήκαν στην πλατεία ώστε να το χρησιμοποιήσουν για τραπεζομάντιλο και να μην λερώσουν το τμήμα.
Στην αρχή οι χρυσαυγίτες για να ζεστάνουν την ατμόσφαιρα έπαιξαν κυνηγητό με τους αστυνομικούς.
Η πληροφορία ότι οι αστυνομικοί φώναζαν κυνηγώντας τους χρυσαυγίτες:Σταθείτε...Μπαλτάκος!!! δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Η πληροφορία ότι οι αστυνομικοί φώναζαν κυνηγώντας τους χρυσαυγίτες:Σταθείτε...Μπαλτάκος!!! δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Και το ρεπορτάζ από www.lamiareport.gr
Τους καταδίωξαν αστυνομικοί και τους συνέλαβαν τα ξημερώματα στο κέντρο της Λαμίας...
Το πανό είχε αναρτηθεί από από Σύλλογο Σπουδαστών του ΤΕΙ για την εκδήλωση που θα γίνει στις 6:30΄ σήμερα το απόγευμα στην πλατεία Πάρκου στη Λαμία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport, στις 4.30΄ τα ξημερώματα δυο άτομα ξήλωσαν το πανό που ήταν τοποθετημένο στα κάγκελα ακριβώς μπροστά από τον άγνωστο στρατιώτη στην πλατεία Πάρκου στη Λαμία (φώτο).
Έγιναν όμως αντιληπτοί από αστυνομικούς του Α.Τ. Λαμίας, που εκείνη την ώρα περνούσαν με το περιπολικό από την πλατεία. Οι δράστες τράπηκαν σε φυγή, ωστόσο οι αστυνομικοί τους καταδίωξαν και λίγο πιο πέρα, στην οδό Χατζοπούλου τους συνέλαβαν.
Πρόκειται για δυο αδέλφια από τη Λαμία, οι οποίοι δηλώνουν οπαδοί της Χρυσής Αυγής. Όπως είπε μάρτυρας που ήταν μπροστά στο συμβάν, τα δυο αδέλφια είπαν ότι δεν πιστεύουν στο Πολυτεχνείο και γι΄ αυτό κατέβασαν το πανό.
Μάλιστα ο ένας από τους δυο είχε πάνω του και μαχαίρι.
Σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπή, ενώ ο ένας από τους δυο κατηγορείται και για παράνομη οπλοκατοχή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και στη Λαμία σήμερα τα μέτρα ασφαλείας είναι δρακόντεια και όλη η αστυνομική δύναμη είναι στο πόδι, για να μην υπάρξουν επεισόδια στις δυο εκδηλώσεις, που θα γίνουν το απόγευμα στο κέντρο της Λαμίας, για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.
Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2014/11/blog-post_630.html#ixzz3JKiTw9qz

0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου