Πρωτομαγιά διάλεξε η δημοτική αρχή Σουφλίου να απολύσει 11 άτομα εργαζόμενους από την επιχείρηση της Δαδιάς και απο τον δημοτικό ξενώνα "Το κουκούλι" . Μπράβο τους και εις ανώτερα...
Καλό μήνα