Παπαράτσι: H Ρούλα Κορομηλά χωρίς ρετούς.

Επειδή το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερες φιλικές γραφίδες προς την παρουσιάστρια έκαναν λόγο για την εκπληκτική σιλουέτα της Ρούλας Κορομηλά στα 60 της χρόνια και αυτό δημιουργούσε μεγάλο πρόβλημα στη θεία μου που είναι συνομήλικη της… αποφάσισα σήμερα να μοιραστώ την πραγματική εικόνα της.

Όχι για κανέναν άλλο λόγο. Αλλά μόνο και μόνο για να σταματήσει η γκρίνια της θειάς μου που μου έλεγε «Είναι δυνατόν η Κορομηλά να είναι μοντέλο στα 60 κι εγώ να είμαι σαν πατόζα; Μα τι κάνει αυτή η γυναίκα και είναι μοντέλο».

Βλέπετε η θειά από την Αλεξανδρούπολη δεν έχει ιδέα το τι είναι φίλτρο, πόζα, πανοραμική λήψη και όλα αυτά που βοηθούν μια γυναίκα να μοιάζει αλλά να μην είναι νέα και με τέλειες αναλογίες.

Η Ρούλα έδωσε χθες το παρόν σε γενέθλια φίλου της στη Γλυφάδα. Την πετύχαμε στο στέκι των διασήμων το «57″ να απολαμβάνει το φαγητό και την παρέα της. Και όπως βλέπετε κι εσείς η πραγματική εικόνα της δεν έχει καμία σχέση με αυτή που πουλάνε… ή πουλάει ή ίδια.

Η γυναίκα και την κοιλιά της έχει και τα μπούτια της έχει και στην τελική μεγάλη γυναίκα είναι… Δείτε εικόνες.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια