Ο Μαρίνος Ουζουνίδης στα εγκαίνια του νέου κτηρίου της Συνεταιριστικής Τράπεζας Έβρου

Χθες (προχθές) Κυριακή, 16/11/2014, ο Βουλευτής Έβρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μαρίνος Ουζουνίδης, παρευρέθηκε στα εγκαίνια του νέου ιδιόκτητου κτιρίου της Συνεταιριστικής Τράπεζας Έβρου στην Αλεξανδρούπολη, η οποία μετά από 18 χρόνια λειτουργίας, έχει εδραιωθεί στην αγορά του νομού αναδεικνύοντας τις μεγάλες δυνατότητές της, όπως η χρησιμότητά τ
ης και η συμβολή της στην ανάπτυξη του τόπου μας.
Ο κ. Ουζουνίδης θα ήθελε να ευχηθεί καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στον Πρόεδρο της Συνεταιριστικής Τράπεζας Έβρου, κ. Νίκο Ντουμανίδη καθώς και στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου αλλά και τους εργαζόμενους της Τράπεζας ώστε να συνεχίσουν το έργο τους για τη στήριξη της εβρίτικης οικονομίας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια