Δήμος Μαγγίνας: «Περήφανος που αγωνίζομαι γα τα χρώματα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης»



Του Γιώργου Πανταζίδη

Ο Δήμος Μαγγίνας επαναπατρίστηκε με Πανελλήνιο μετάλλιο για τον Εθνικό. Μιλήσαμε με τον διεθνή άσο του στίβου , Πανελληνιονίκη , Βαλκανιονίκη και με Ευρωπαϊκές διακρίσεις που επαναπατρίστηκε στα πάτριά του εδάφη, λίγες ώρες μετά την επιτυχία του στον Πανελλήνιο ανώμαλο δρόμο και την κατάληψη της 2ης θέσης.

Η συνέντευξη:

Δήμο συγχαρητήρια για την επιτυχία σου. Που σε πετυχαίνουμε; 

Είμαι Αθήνα και μόλις ολοκλήρωσα την προπόνηση μου. Συνεχίζουμε κανονικά την προσπάθεια για τους επόμενους στόχους. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και εύχομαι να τα πούμε σύντομα και από κοντά, όπως και με τους συμπατριώτες μου.

Για λίγα μέτρα έχασες το χρυσό στα 10χλμ του Πανελλήνιου ανωμάλου δρόμου. Πως είδες τον αγώνα;

Ήταν μια συναρπαστική κούρσα και πραγματικά έχασα στα τελευταία μέτρα το χρυσό μετάλλιο. Το επίπεδο ήταν ψηλό φυσικά και όλα ήταν ανοιχτά. Συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητές μου. Είμαι ευχαριστημένος όμως γιατί επανέρχομαι μετά από πολύμηνο τραυματισμό το καλοκαίρι, αλλά και πριν 15 μέρες πέρασα μια ίωση που με κράτησε και εκτός κλειστού στίβου.

Στόχοι από δω και πέρα;

Η συνεχής βελτίωση στα 5-10 km, με κούρσες στον στίβο. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον προπονητή μου Χρήστο Παπαχρήστο και πιστεύω ότι θα είναι μια καλή χρονιά.

 Τι σημαίνει η μεταγραφή σου στον Εθνικό;

Επαναπατρισμός. Γυρίζω σιγά σιγά στην Αλεξανδρούπολη, στο σπίτι μου. Πρώτο βήμα ο Εθνικός και το επόμενο βήμα επιστροφή μόνιμη. Η πρόταση ήταν για μένα έκπληξη. Οι άνθρωποι του Εθνικού με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και με μεταχειρίζονται σαν παιδί τους. Τους ευχαριστώ και θα προσπαθήσω να ανταποδώσω την αγάπη τους. Ελπίζω να βοηθήσω και στο κίνημα δρομέων που δημιουργείται στην Αλεξ/πολη, αλλά και στο Run Greece που θα γίνει το Σεπτέμβρη.

Η μεταγραφή σου πάντως από τον Ολυμπιακό προκάλεσε αίσθηση στο Πανελλήνιο κατεστημένο του στίβου, έτσι;

Αλήθεια είναι ότι με ρωτούσαν όλοι οι αθλητές στίβου στην Αθήνα τι έγινε. Νομίζω ότι οι σύλλογοι της επαρχίας θα δυναμώσουν αυτό το διάστημα της κρίσης. Είμαι περήφανος πάντως για τα χρόνια μου στον Ολυμπιακό, αλλά και για την συμμετοχή μου στον Εθνικό Αλεξ/πολης.

Ευχόμενοι για καλή συνέχεια στον Πρωταθλητή δρόμων Δήμο Μαγγίνα, να επισημάνουμε τη σημασία που έχει η παρουσία του ως πρότυπο για την επόμενη γενιά δρομέων και γενικά αθλητών του Εθνικού και της Αλεξ/πολης.

Ινφο

Θυμίζουμε το αθλητικό βιογραφικό του Δήμου Μαγγίνα: 1η θέση στο Πανελλήνιο 10000μ το 2009-10-11-13 1η θέση στον ανώμαλο δρόμο τα έτη 2010-11-13 1η θέση Πανελλήνιο ανοιχτού στα 5000μ το 2011 1η θέση Πανελλήνιο κλειστού 2011 και 2η θέση το 2013 στα 3000μ 9 θέση Ευρωπαϊκό κύπελλο 2011 στα 3000μ και 8 θέση το 2012 στα 5000μ 2η θέση Βαλκανικό ανοιχτού το 2011 στα 5000μ 2η θέση Βαλκανικό κλειστού το 2007 & το 2008 στα 1500μ 8η θέση Βαλκανικό ανωμάλου 2010 και 5η θέση το 2011 Ατομικά ρεκόρ Δήμου Μαγγίνα: 1500μ 3.49 στον κλειστό και στον ανοιχτό στίβο 3000μ 8.09 στον ανοιχτό και 8.15 στον κλειστό στίβο 5000μ 14.33 10.000μ 30.28

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια